Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

missme83: jaa du de hoppas jag med.. de börja ju me min dotter i onsdags hög feber ont i halsen ( hon får jämt krupp) innan... å feber. sen har hon väl smittat mig antar jag... för pang fredag morgon var jag genomförkyld, spydde ju oxå några ggr på fm å 2 på em så ja trodde ju först magsjuka aktigt men ja vet inte nå... nån blandning kanske... men som sagt influensa iaf...   skitjobbigt å va sjuk när man ä gravid...

• Madelen21

gomorron allihopa
    efter att ha legat  i princip hela helgen känner jag mig (liiite piggare) idag och är iaf på benen vilket känns bra. ringde min sambo som jobbar och han börjar känna sig krasslig nu sa han.. :( ja de går väl runt.. har iaf fått sova i natt.. var upp vid 3 å tog host medicin och panodil sen sov vi till kl 7. Blir en lugn dag idag.
    lär försöka städa upp å tvätta ( ligger efter massor me sånt när man varit däckad)

sen ska jag planera inköpslista för kommande v. storhandling i morron. 

• Madelen21

nämen bilden kom inte med i mitt sista inlägg å inte d ja skrev heller :/
    testar igen då. sofie och laura jag har denna säng från ikea och kostar 599 kr.

• Madelen21

sofie och laura: ja vi köpte den när vi vänta första barnet å då tror jag att ja var i v 30 å ja kan säga att då var det inte kul att gå på ikea höggravid å super kissnödig hela tiden å ont överallt.. så om man ska köpa såna saker så ska man nog typ göra det nu innan man blir allt för tung mm.. absolut inget illa menat mot någon men bara ett tips. vi behöver inte köpa nått alls. vi har allt vilket känns väldigt skönt. Jag har ju legat däckad hela helgen och har inte orkat med nånting här hemma... nu har jag både torkat golv å lagat en stor gryta korvstroganoff som vi kan äta till både lunch och middag.

sen har jag setat å funderat ut en matlista på kommande vecka.
    nu lär ja sätta igång tvättmaskinen också. 

• Madelen21

mpho jag går in i 24 på torsdag och har gått upp 7 kg ca (kanske en nergång nu när jag varit sjuk)
    jag oroar mig inte för vikten.  

• Madelen21

pernilla74: kanske ligger nåt i det du säger jag vägde 60 på inskrivningen och har vägt 59 och 58 med när ja vänta mina andra barn, som mest med nr 2 vägde jag nästan 80 kg.

• Madelen21

sofie och laura:
    23+0  är v 24  och jag är i 23+0 på torsdag.
    Ja jag har inte vägt mig nå nu på några dagar men nånstans mellan 5-7 kg har jag gått upp typ.

jag har också börjat tänka som dig angående könet att tänk om ut kommer tvärtom, alltså som jag som väntar en pojk, tänk så kommer en flicka ut.. min dotter skull bli överlycklig.. men nej jag har precis lika mage som när ja vänta sonen så. och jag litar på bm hon sa 98% så.

nån här inne som gjort en taco tårta nångång och vet om det är gott?
    aldrig testat förut, vill hitta på lite nya maträtter och kom på iden med taco tårta :)

ska googla runt lite :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~