Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

hej allihopa

ja har varit hos mvc läkaren idag och fått tid till ortoped tekniska den 11 mars för att få hjälp med stödstrumpor.. måste ha speciella. Nu har jag och barnen varit ut på en promenad i solen och nu ska jag ägna mig åt att göra räk smörgåsar :) varit sugen sen igår och ikväll ska vi storhandla på willys :) ¨i morron fyller min mamma år så måste köpa nån present :) 

• Madelen21

Verkar vara många som städar å rensar:) jag också men inte idag, idag har jag haft annat för mig, varit på mvc och träffat doktorn och sen har jag gjort en gudagod räkmacka till mig själv nu till mellis. blir fler ikväll :) hihi.
    Nu ska jag väcka min son och ge mellis sen blir det shopping på willys senare och mc donalds till middag :)

• Madelen21

baby lei: ska vi bilda klubb? jag har också allt intryckt överallt :) haha...måste allvarligt ta en stor rensning nu till våreen.. ush man spar på så mycket skit!! jag vill oxå ha ordning och reda och inte kaos!!!  i morgon lr på fredag kommer svärmor hit och jag känner vissa krav att allt ska vara så perfekt som möjligt... å det känns lite drygt nu när min rygg är kaputt av å till :/ ja gör så gott jag kan å kan inte mer :) ush nu blev ja sugen på en till räkmacka.... tror bannemig att ja måste ha en :)

• Madelen21

oreos: ja jag har aldrig gjort/ätit det förut. jag tog på: lite smör, ett salladsblad, en bit kallrökt lax, skagenröra räkor dill och en citron skiva :) super gott!!! :)

baby lei: rensat hela huset... näää.. ush känns som ja bara börjat :( Vårt förråd är rena helvetet :( men det får vänta tills vi fått upp all förvaring inne där.. orkar inte nu :)

Nu ska jag ta på mig mina converse för första gången i år :) Willys här kommer vi :)
    Nån som har ett tips på present till en mormor som fyller 49 i morgon? ( min mamma alltså)

hon är eg född 29 februari :) men det är ju bara var 4e år så vi firar hon i morron :) 

• Madelen21

kickilins: jag fick plötsligt sug efter räkor igår så idag har jag ätit 3 st räkmackor å nu är jag så jäkla stinn.. sen var vi iväg å storhandla på willys å innan åt vi på max, fy sjutton kunde äta knappt halva hamburgaren sen fick min sambo ta resten blev så jäkla mätt haha.... 

idag mina vänner har vi beställt en ny bil :) en ww sharan helt ny. så i maj får vi en ny större bil vilket vi behöver :) Känns bra faktiskt :) Nu ska jag sova för i morgon har jag massor att göra här hemma, svärmor kommer å hälsar på på eftermiddan å jag känner krav att det ska vara så rent å fint överallt å idag har jag inte orkat med nåt sånt.. så ja... i morron är en röjjar dag...
    ovanpå detta lär jag trappa ner på nezeril nu, börjar svida i näsan.. ush å fy.. i morron fyller min mamma år också så vi ska dit på eftermiddag/kvällen å äta tårta, då blir min bebbe glad :) för han blir hel vild så fort jag äter nåt med mycket grädde :)

• Madelen21

sagolina: min energi var totalt slut igår men idag är en bättre dag :) I eftermiddag kommer svärmor hit å jag känner stora krav på att ha ett välstädat hem när hon kommer hit... så jag har å göra... bara å sätta fart.. 

sen i eftermiddag/kväll ska vi hem till min mamma som fyller år å äta tårta :) min bäbis älskar när jag äter tårta/grädde :) han sparkar som en tok då :)

för övrigt: V 25 idag :) 

• Madelen21

sagolina: ja så kände jag igår, jag kände mig hungrig hela tiden. började på eftermiddagen, jag gjorde en räkmacka och åt.. efter 30 min var ja hungrig igen å åt ½ till sån macka... sen blev jag trött å stinn. Sen bar det iväg för storhandling på willys, innan dess så var vi  å beställde en ny bil och sen blev det max... ½ hamburgare å ja va proppmätt... kom hem strax efter kl 19 å då åt ja en macka å sen farmen å tjopp i säng... idag känner jag mig piggare fast ändå inte... är trött i huvet men jag måste röja idag.. så bara å gilla läget å sätta fart.. har just färgat håret å dammsugit en del av huseet.. bara å fortsätta :P

• Madelen21

roligt å kolla me vikt ja ska gå upp 15 kg och har gått upp  8 än så länge... men ja tror ja går upp mer än så.

• Madelen21

nån mer än jag som är sådär sjukt trött?? idag känner jag att jag vill bara sova...  men det går inte :( har ju 2 barn å ta hand om och roa... men jag måste nog lägga mig å vila en stund... är så trött så jag kan somna snart...

• Madelen21

håller på å gör om hemma här... just nu fick ja lov att pausa då en påse med skruvar är försvunna och jag har klämt mig i fingret :( Ush idag är det storm här i dalarna.... tur vi får vara inne... ush hela mitt köksbord är fullt med grejjer... håller på å ska montera ihop ett bord men nu är skruvpåsen borta... suck :(

vad har alla för planer i helgen då??
    Jag har inga alls... min sambo ska hjälpa barnens farmor och laga hennes bil i morgon. Jag och barnen roar väl oss med att hitta på något. 

igår fick jag hem min angelsound från teknikmagasinet och vi har lyssnat på bäbis i morse och vi hörde väldigt väl :) lilla bäbis :) Jag har fruktansvärt ont i min högra arm idag typ träningsvärk... skit drygt..

jag brukar alltid vakna kl 3.30 varenda natt för att behöva gå på toa... denna natt har jag sovit hela natten till kl 7 i morse då gick jag upp för dagen..

Neh nu är det dags å se om jag hittar påsen med skruvarna så jag får ihop bordet. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~