Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

Har ni mammor/blivande mammor fått några semlor idag? vi skippar semlor och jag har gjort en budapest stubbe istället.. haha... ja jag säger då det.. denna jävla foglossning tar fan kål på mig... gör så ont så ja orkar fan inte gå snart... värker ner i benet som ja... jag haltar och har så ont... värrre än nån gång :(
    så när sambon kommer hem får han allt hjälpa mig å fixa å dona..  ska nu grädda våfflor till middag...  

• Madelen21

min son som är 2½ år han ska hela tiden dra upp min tröja och så säger han: inne. Så förklarar  jag att mamma har bäbis i magen ( tror han vet mer än jag tror) han vet att han ska få en lillebror och vill gärna gosa med magen och lägga huvet på min mage mm :)

• Madelen21

maravilhosa: Ja det känns bäst så faktiskt.
    Jag ringde dagis å sa att jag har henne hemma och att dom får tycka jag är knäpp osv men fröken sa att nej det tycker vi inte vi tycker du är klok och så sa hon att hon hade själv gjort samma sak, sen berätta hon att det var fler som hade 15 timmars barn som höll sina hemma. Det känns ju bra.
    Ja jag gör verkligen allt för att inte få det där hemska.

nu ska jag gå å sova efter att ha uppdaterat min blogg lite. godnatt allihopa. 

• Madelen21

ja det är den från kappahl newbie. hittade en ny på tradera å kunde bannemej inte hålla mig å buda.. hoppas jag vinner... annars köper jag den ny: ) vinner jag så blir det 106 kr med frakt :) perfa när ny kostar 229

• Madelen21

Ja jag tycker denna är ju stickad och inte så värst varm kanske, passar bra svala sommarkvällar och även ända in i augusti september skulle jag tro.

• Madelen21

Jahapp få se nu om det är magsjuka här.. dottern spydde ikväll men jag hann inte höra om hon spydde pga hosta men nu sa sambon att hon varit på toa 2 gånger på kort tid å gjort nr 2 och det var dålig konsistens... Så nu återstår å se vilken natt här blir :( ushh... I morgon är det alla hjärtans dag och vi ska äta en fin rosa stubbe som en kompis till mig har bakat.. Den står så fint i kylskåpet och väntar på att få ätas i morgon. Ush å fy..Nä nu ska jag sova ifall att ja inte får sova så mkt i natt.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~