Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

fy fasen för jävla fk... hatar sånt här jävla krångel... bläää 
    fick hem papprena därifrån idag.... men jag ska få ett annat papper å fylla i för jag  räknas tydligen som arbetlös när jag är timvikarie ( jobbar vid behov)... men den lappen ska tydligen vara mkt lättare å fylla i.. å den ja prata mä verka så jävla trög!!! men hon sa att ja skulle fylla i på den lappen att jag har haft vårdnadsbidrag från när och till när då och att jag då skyddat min sgi bla bla bla.... blir så matt på allt jävla krångel!!!!

• Madelen21

sofie och laura: jag har blött näsblod 2 ggr idag utan vidare... satt i soffan nu ikväll å rätt som de var så bara forsa det blod i min näsa och lika på dagen idag också, fast då höll jag ju på å grejja med nåt.... obehagligt iaf.

• Madelen21

theresejohansson: okej ja för min del tror jag itne det beror på dålig sömn, vaknar 1 gång/ natt för att kissa ibland sover jag hela natten... men ja funderar på om det kan bero på att ja varit förkyld och tagit mycket nezeril...

• Madelen21

sofie och laura: ja jag tror nog det, fast jag tror också att det kan ha nåt å göra med att jag använt nezeril ganska länge när ja varit förkyld men ja vet inte....

• Madelen21

kickilina: snart möts vi :) jag har 103 idag så snart så :) helt sjukt ja fattar inte vart tiden tagit vägen... tre månader kvar shit det är ju ingenting... men jag har börjat få jobbiga mardrömmar, ush... sovit hela natten inatt men legat å känt efter om jag känner bäbis i magen men inte känt så mkt... men han sover väl när mamma sover :) för nu på morgonen så har jag känt igen...

föresten kickilina: häromdagen typ förrgår så kolla vi på bolibompa ja å barna på morron å då var dagens namn vide :) fast vet inte om de var bolibompa namnsdag men iaf :)

Nu ska jag börja å torka ut mitt skafferi och sen är det bara kastrullskåpet och kylskåpet kvar sen har köket fått sig en rejäl omgång :) vitt är jäkla otålig färg... lortigt på en gång... så när vi byter kök, jag vill inte ha vitt.... fast det är jäkla snyggt... men man måste ju hålla efter å torka var å varannan minut ju... 

• Madelen21

Här kommer vi vara hemma tillsammans i 6v i sommar, min sambo kommer ta dom 10 pappa dagarna man får i samband m barnets födelse å sen semester, väldigt skönt. Sen blir jag hemma minst 1 år gärna längre och ev vårdnadsbidrag efter det för att slippa att vårt barn ska behöva börja dagis så tidigt ..Det blir jag som kommer vara hemma med barnet då han har fast jobb och tjänar mycket mer än jag som bara jobbar som timvikarie. 

• Madelen21

kickilina: här är det ganska lugnt just nu i magen, men jag har hållt igång hela dagen.. men oftast så är bäbis aktiv när ja tar d lugnt.

• Madelen21

fy fan vilken jävla kväll... ja känner mig helt jävla förstörd... hemma själv mä barna å min älsta går mig på nerverna pga all jävla trots... gör inte som ja säger mm... jag mår dåligt och bara gråter.... allt känns så jävla jobbigt nu, känner mig så deprimerad!!! :( min sambo har jobbat hela dan å inte hemma  än :( å så ska han jobba i morron å några tim bara men nog så mkt för en gravid som känner sig deprimerad å lessen å ska ta hand om 2 barn själv :(

förlåt allt klagomål... ja är så jävla lessen nu :( 

• Madelen21

hur har ni det med namn? funderat på det eller bestämt nåt än?
    mina förslag  är dessa, känner att jag lär prata m sambon lite om dessa namn för att sålla ut dom som inte är bra nog :)
    jag har några jag gillar mer än andra av dessa, får se va min sambo säger :)
    mina barn nu heter agnes och theo

Hugo Måns Elias Axel Ville Viggo Filip Tim Anton Wiggo Lukas Linus Edvin Liam
  • Madelen21

ssömntutan: ja hugo är fint :) min son heter d i andra namn och de kommer efter min mammas morfar :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~