Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

suck här sitter jag å börjar bli orolig för min son som har hög feber och bajsade svart för en stund sen ... aldrig varit med om förut...  ush ja blir orolig... han har 38,5 i temp vill inte äta just.. dricker iaf å så bajsa svart :/

• Madelen21

cj 2 ja ringde 1177 och hon börja prata om magsår... så hon rådde mig ringa vc och ja gjorde det och i väntan på att dom skulle ringa upp mig så sa min  sambo: men han åt ju massvis med oreo kakor igår kväll ( dom är svarta) så det förklarar ju saken till svart bajs... shit va dum ja kände mig nu när dom ringde å vi kommit på felet själva :P

• Madelen21

i min familj så sover vi i samma rum :) min son har en egen hörna och vår älsta dotter har såklart eget rum men vill tyvärr inte sova där pga massa olika saker... bäbis kommer ha sin hörna brevid mig där jag sover. eget rum till vår son som är 2½ får vänta lite. Känns inte som det är så bråttom faktiskt... vår dotters rum är mest bara lekrum nu ioch med att hon inte vill sova där... måste försöka få henne att sova där innan bäbis kommer.. men just nu är vi sjuka och orkar inte ta striden.

tänkte höra me er, är det nån som gjort en taco tårta någon gång? hur var det?gott??
    tänkte göra en till helgen :)

fler än jag som börjar längta efter grill säsongen? :) 

• Madelen21

happymom: jag ha pratat mä 1177 och vc och kom tillslut på "felet" själv, lr min sambo gjorde:)
    han åt visst massor av mini oreo kakor igår kväll och dom är ju svarta :) så där hade vi lösningen på problemet :) 

• Madelen21

baby lei ja den brukar jag göra faktiskt... men nu ska det bli en tårta med såna mjuka bröd å köttfärs mm.. ja jag kan inte hålla mig till fredag så nu ska ja testa :)

• Madelen21

missme83: 

ååå va jobbigt med en sån stor utgift nu :(
    har ni tänkt köpa allt nytt? eller kan ni tänka er att köpa begagnat?
    om ni inte har barn förut så finns massor av bäbis grejjer på blocket och liknande,  men jag förstår om det är första barnet och du vill köpa nytt, jobbigt att denna utgift kom nu:(

• Madelen21

ville bara tillägga att taco tårtan var kanon god ( dock inget för barn kanske) men för barn kan man ju göra vanlig taco istället.. fast mina barn vill inte äta nånting ikväll.. ska ge dom lite fil senare få se... lilleman har just fått en alvedon supp.  bjöd hit min pappa på taco tårta då d bara var jag som ätit, sambon har noll aptit och han sa att de va kanon gott :) så fick han mä sig en bit till jobbe i morron å å hans kommentar var: i morron har ja den godaste matlådan på jobbet :)

• Madelen21

sofie och laura: jag känner lite som dig när det gäller barnen och sömnen... lika säger min sambo, dom sover i egna rum när dom är mogna.

• Madelen21

sofie och laura: nej de tycker inte ja heller, mina barn har inte sovit hela nätter förens 1½ och 2 år.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~