• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • em77

Har oxå Freja på tapeten här hemma..eller så blir det en liten Livia! Spännande! Kan ju ändras oxå!! Men eftersom vi nu vet att det e en tjej kan vi koncentrera oss på tjejnamn.

• Lillsnöret
    cj2 skrev 2013-01-09 12:55:01 följande:
    Har ni andra börjar fundera på namn ännu?
    Vi har börjat men inte lyckats bestämma oss för något än, kanske blir något helt annat i slutändan :)

Flicknamn:
    Inez, Tilda, Thilde, Leia, Meja

Pojknamn:
    Noah, Leo 
  • Sömntutan

Vi är helt lost när det gäller namn. Andra tycker det är jätteroligt att prata namn, men jag och mannen har knappt fört det på tal. Visst har man väl några som man gillar, men inget bestämt.
    I morse låg mannen och jag och pratade om detta med att ta reda på kön. Jag har ju tidigare sagt att jag inte vill, men har nog börjat tänka i andra banor. Min man där i mot har inte velat veta. Men så idag innan UL ändrade han sig plötsligt och sa att "det är ju ganska behändigt att veta". Vi bestämde oss därför att kolla, men eftersom jag inte var i v.19, utan i v.17 så frågade hon inte ens. Ska ju tillbaka den 28:e för nytt UL då kan de nog se. Få se om vi ändrat oss igen eller om vi kollar .

Äntligen! BF ~23 juni
  • Sömntutan

Jag måste ha plussat otroligt tidigt ist för sent som jag trodde. Enligt apparna och här på FL blev jag gravid runt den 1/10. Plussade alltså på ÄL+7. Men som sagt så är ju inte UL helt fullständigt heller .

Äntligen! BF ~23 juni
  • Valborgs

Inget bestämt namn ännu, men vi är inne på Jakob eller Isak om det är pojk och Tove eller Saga om det är en tjej.

Har en Emilia och Alva sen innan.

• Valborgs

Isolde tycker jag är fint oxå, men skulle bara låta dumt ihop med syskonens vanliga namn.. :)

• Kickilina

Finfina namn ni alla har tycker jag!

Jag har en Alma och en Ebbe hemma och till 85% säkerhet är den en gosse i magen och då blir det Vide...dyker det dock upp en tjej blir det Greta eller Elsie.

Är nu i v 18 och har gått upp 4 kg, känner mig dock som minst 10 kg fetare...har haft en rejäl förkylning och inte kunnat träna som jag vill och promenader är så ruggans segt

Lycka till Carolin och Acantha på gynakuten! Hoppas att allt är bra med era små liv!

Imorgon bär det av för oss till Branäs och skidåkning! Hurra!

• Sömntutan
    Valborgs skrev 2013-01-09 14:47:28 följande:
    Inget bestämt namn ännu, men vi är inne på Jakob eller Isak om det är pojk och Tove eller Saga om det är en tjej.

Har en Emilia och Alva sen innan.
    Isak, vilket underbart namn. Heter min stora son
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Madelen21

kickilina:
    jag har gått upp 3 kg ca å så foglossning :(
    prata me min bm på mvc igår å hon trodde foglossning å sa att jag kunde få en tid till henne i v 20 ist för 24 om jag ville å d vill jag. Så efter ul ska ja ringa henne å få tid.
    Om en vecka så vet jag förhoppningsvis om d blir en flicka lr pojke :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~