• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sanmal

Våra namnförslag är nog My, Agnes eller Alice om det blir tjej och om det blir kille så ska Tage vara med nånstans iaf :) tycker det är ruskigt svårt att hitta namn, speciellt till killar! :P

• MissMe83

Vi har bara tjej namn som vi äröverens om
    Ellie, minna eller Juni
    Pojke har jag några st jag gillar men inte min man.
    Jag vill ha Sam, Lo eller Alvin
    Mannen är emot alla men har inga egna förslag

• MissMe83

Carolin: å vi som trodde vi var nytänkande ha ha. Hur har det gått med sammandragningarna?

• Baby Lei
    Sömntutan skrev 2013-01-09 09:00:16 följande:
    Åh tittade precis på ett avsnitt av "En unge i minuten". De filmar ju från förlossningen i Västerås där båda mina barn är födda. Blir lite nostalgisk. Det är med skräckblandad förtjusning man tittar och längtar.

Jag råkade också kolla på det programmet nu i helgen.. höll på att få panik..
    Tycker att det är superläskigt. De var tvugna att sätta en sugklocka på en mamma som inte var helt öppen. "Det här kommer göra ont" sa läkaren innan han började försöka få in klockan in i livmodern... huga....

• Valborgs

Sömntutan: visst är det.. :)

Juni är jättefint! :)
    Vad vill din sambo för pojknamn missme83?

• Lillsnöret

Jag tycker också om Juni men tveksam till om jag vill ha det till en junibebis :)
    Agnes tycker jag också är jättefint, men det heter min bästa kompis så det får vara. 

• MissMe83

Valborgs: min man har inte ett enda förslag men han sågar mina. Super trist. Och samtidigt tror vi båda att det blir en kille

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~