• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan
    Madelen21 skrev 2013-01-09 16:57:41 följande:
    Ååå här är en som hela tiden är hungrig... har nyss ätit middag men hungrig igen.. sugen på pomfritt.. haha satt just in en plåt i ugnen m pomfritt haha... tänk hur d kan gå..
    Tyvärr är det samma här. Sen jag slutade må illa så verkar det som att kroppen tycker att jag ska ta igen det jag inte åt i början. Men jag försöker att hålla mig ifrån så gott det går. Behöver verkligen inte extrakilon pga. godsaker.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Madelen21

sömntutan: ok.. Ja är jag hungrig så äter jag.... tur att jag har lätt å bli av m kilona sen.
    Någon som gjort the baking soda test?
    Jag gjorde det nyss och typ ingen reaktion = det sägs att man väntar flicka.
    nån som testat fl´s kinesiska kalender? jag har gjort å den säger flicka :) 

• regnskogen

Var på RUL idag, allt såg fint ut :D jag fick även veta könet, men på grund av att det finns släktingar här inne - vill/kan jag inte säga det här inne. Men kan säga att det blev exakt vad jag trodde :D är så himla lycklig, pojkvännen också :D

• skjuter illa

Vi har ett fullständigt pojknamn bestämt men inget tjejnamn. Så bara för det är det säkert en tjej.

Iaf, är det en pöjk får han heta Hjalmar. Tjej.... Har några lösa förslag som Astrid, Ellen, Britta, Stina. Men inget vi fastnat för.

Har en Agnes redan!

• NamliBecca

Vi har ett pojknamn och ett flicknamn: Jasper om det blir en pojke och Elizabeth om det blir en flicka. 

• MissMe83

Varför har jag börjat få katastrof tankar? Har rul om en vecka och tror att bebis är död. Såg en sprattlande bebis i v 15. Hur vanligt är det att dom dör i magen efter v 15??

• Valborgs

Madelen: jag har gjort det, både senaste grav och denna och fick utslag båda gångerna..
    Senast fick jag en tjej och gissar på en tjej denna gång oxå.. :) däremot visade rödkålstestet tjej senast.. :)

• Sömntutan
    Madelen21 skrev 2013-01-09 17:26:05 följande:
    sömntutan: ok.. Ja är jag hungrig så äter jag.... tur att jag har lätt å bli av m kilona sen.
    Någon som gjort the baking soda test?
    Jag gjorde det nyss och typ ingen reaktion = det sägs att man väntar flicka.
    nån som testat fl´s kinesiska kalender? jag har gjort å den säger flicka :) 
    Vad skönt. Så har det inte varit här. Mina kilon för jag kämpa hårt för att få bort.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Valborgs

Vad skönt regnskogen att allt såg bra ut :) blev dock nyfiken på könet nu såklart.. ;)

Missme: är nog ganska vanligt att man känner så tyvärr, speciellt under spökveckorna då man varken känner sig gravid eller känner några sparkar. Vet dock inte hur vanligt det är att något händer.. Men när jag gjorde VUL så sa läkaren då att det är 3% risk att något händer efter att man sett hjärtat slå.

• MissMe83

Valborgs: ja Ush! Just nu går jag bara å väntar på katastrofen känns det som. Ändå har jag sett bebos totalt 4 ggr.
    Vet inte varför jag helt plötsligt känner så, har ju varit så glad och uppåt innan

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~