• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Hjärtat min make säger så med men han brukar häpna över dom nu men understryker alltid att de var fina innan med! Annars vore de ju dumma ;)

Mina vårtor har aldrig ändrats, inte med dottern och inte nu. Lika små (eller normala, brukar inte kolla på folks bröstvårtor) som alltid. :P

• Caroliin

Enligt kineskalendern va mina pojkar pojkar och denna ska också vara en pojke. Vi får se :)

• skjuter illa

Mina boobs är oxå stora. Har dubbel-D sen förra graviditeten men hoppas de inte blir större (men det lär de ju bli...). När barnafödandet är över för min del ska de opereras till en mindre o mer lätthanterlig storlek. ;)

Apropå rörelser i magen. Med dottern kände jag rörelser redan i vecka 16. Då kändes det som en fisk som sprattlade. Med pyret i magen nu har det varit puffar o små sparkar direkt. Känt i 2-3 veckor nu med det blir starkare o starkare. :)

För övrigt känner jag mig som Jabba the Hut idag. Stor o otymplig. Bara halvvägs så hur ska detta sluta...? :O

• Oreos

Kul med den kinesiska kalendern! Hade ingen aning om att det fanns nått sånt, men enligt den så blir det en tjej. Och kollade med sonen och det stämde på han. :)

Är det någon som det visat fel på? Med ni som redan har barn alltså.

• mysmamman2

Vilken kalender pratar ni om ??
    Dom som gjort baking soda testet har typ visat rätt nästan jämt.. Nån som testat??

Ang bröst så är dom större, fick köpa ny bh för dom smet ut så det såg ut som dubbelbröst :-P har d nu och b/c innan, vårtgårdarna har växt, krymte era sen sist? Mina krympte inte allt.. Inte så snyggt ;)

Sexlust har ni det? Här har den blivit bättre... Känns kul istället för tvärtom, mitt ex ville inte ha sex när jag väntade dottern, fick inget 4 mån innan födseln och vi gjorde inget förrän efter kanske ett halvår eller så... Usch !!

• Valborgs

Har ingen som helst sexlust tyvärr, har nog knappt haft sen jag blev gravid.. :(

Jag har gjort bakpulver-testet och det visade pojk. Visade dock pojk senaste graviditeten oxå och ut kom en tjej.. :)
    Gjorde även rödkålstestet då och det visade tjej, tänkte göra det denna gång oxå.. :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~