• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

jag känner min bäbis mest när ja ligger i sängen på kvällen å ska sova.. sätter jag dit handen på magen så slutar den.. sicken buse... men ja jag känner iaf att nått rör sig :)

• Solrosen82

Jag gillar också när brösten växt och blivit fastare. Har gått från liten C till D. Och sexlusten har ökat ;) Skönt att slippa skydda sig :)

• AlexandraViberg

Jag skämde ju bort karln under våra försök, var aldrig mindre än varannan dag och oftast varje dag, kanske två gånger per dag så nu är det ju som en helt ny värld för honom :P

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • AlexandraViberg

Flicka ska ju ha tre streck mellan benen sägs det och pojkar, ja helt tydligt en penis. Brukar synas bra om det är en pojke!

• AlexandraViberg

Googla! "ultraljudsbild" och sen pojke/flicka. Finna massa bra bilder!

• AlexandraViberg
    Madelen21 skrev 2013-01-09 22:28:46 följande:
    kommer va 18+1 på ul hoppas d syns bra,
    Ska synas bra från v.16. De bildas ju några veckor innan så att man ser. Tror de är färdiga i v.16 ungefär.
    v.19 är det ju vanligt att man gör ul!
  • Friiidaaay

Alexandra - Hahaha! Exakt så där tänker jag med när vi väl kommer till skott ;) Men först mådde jag kräkilla i en jävla massa veckor, sen är jag sååå trött, jag är så förbannat sugen på en riktig köttbit (?!?!) hela tiden, och ja. Han är hemma tidigast klockan 6 på kvällen vilket innebär att jag redan är helt färdig efter vår sons akrobatik under dagen. Men jag hoppas jag ska orka lite mer snart, eftersom det är jäkligt göttigt med lite ligga :D

• AlexandraViberg
    Friiidaaay skrev 2013-01-09 22:32:34 följande:
    Alexandra - Hahaha! Exakt så där tänker jag med när vi väl kommer till skott ;) Men först mådde jag kräkilla i en jävla massa veckor, sen är jag sååå trött, jag är så förbannat sugen på en riktig köttbit (?!?!) hela tiden, och ja. Han är hemma tidigast klockan 6 på kvällen vilket innebär att jag redan är helt färdig efter vår sons akrobatik under dagen. Men jag hoppas jag ska orka lite mer snart, eftersom det är jäkligt göttigt med lite ligga :D
    Hahahha ja herregud! Hur funkar man?
    Jag mådde ju också illa första 4 månaderna och där även huvudvärk. Men har inte kommit över rädslan att skada barnet fast jag vet att det är fysiskt omöjligt :P
    men speciellt så vill jag inte få orgasm för jag vill inte ha mer sammandragningar än vad jag redan har :P
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~