• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei

Jag börjar så får ni som vill fylla på! Ni som inte tagit reda på kön, skriv det och skriv också vad ni gissar att det blir på samma lista!

BabyPojkar
    Baby Lei   Gissade på Tjej - Det är en Kille!

BabyFlickor

Gravid  Vill inte tjuvkika - Inga julklappar före julafton! Tomte

• Baby Lei
    regnskogen skrev 2013-01-18 10:52:40 följande:
    MissMe - jag såg och grattis :D visst är det underbart att få se sitt lilla hjärta där inne? Han kändes att vara långt ifrån mig, kändes som om jag tittade på en film typ. Men så kommer jag på mig själv att han faktiskt ligger i min mage :p återigen: grattis!

Så kände jag också, det är  så sjukt overkligt att det växer en människa inne i mig. På riktigt. Och att jag ska få en bebis! Känns det lika overkligt för er som redan har barn? Eller är det en nybörjargrej Flört??
  • Oreos
    Baby Lei skrev 2013-01-18 10:57:38 följande:

Så kände jag också, det är  så sjukt overkligt att det växer en människa inne i mig. På riktigt. Och att jag ska få en bebis! Känns det lika overkligt för er som redan har barn? Eller är det en nybörjargrej Flört??
    Det här är mitt andra barn och det känns lika overkligt nu som det gjorde med första. På nått sätt VET jag vad som är i magen, men kan som inte greppa att det är sant. Känns nästan lite mer overkligt nu tror jag, har inte köpt en pryl än. I samma vecka med sonen hade jag massor med bebissaker.
  • Madelen21
    BabyPojkar 
    Madelen21 Gissade på Tjej- Det är en Prins <3

BabyFlickor

Gravid  Vill inte tjuvkika - Inga julklappar före julafton! Tomte
  • Zora
    Baby Lei skrev 2013-01-18 10:18:15 följande:
    Idag gick jag in i den första veckan på den 6 månaden! Tiden tickar på...

Vecka 21 idag alltså och över 50% av graviditeten är avverkad.

Vet inte vem härinne det var jag pratade med om att berätta för sitt ex om graviditeten?

För mig var det viktigt att göra det, då vi delat så många fantastiska år tillsammans, trots att det inte blev vi tillslut. Han blev genuint glad för min skull. Han har redan två barn (mina bonusbarn) och unnar verkligen mig att få bli förälder. Det känns så fantastiskt. En stor sten föll från mina axlar. Han mår bra, jag mår bra, vi har nya kärlekar i våra liv och livet lever väl med oss. Livet går vidare. 

Det var mig du pratade om exet med. Vad skönt att höra att han blev glad :) Jag berättade för mitt ex i förra veckan. Han blev mest chockad och hade svårt att ta in det. Samtidigt var han glad att höra det från mig. Men det blev lite jobbigt. Han ville träffas, så vi har pratat endel. Han ville ju att det skulle vara vi som skaffade barn och är nog ganska ledsen tror jag. Lite jobbigt. Men nu vet han iallafall och det känns skönt.
  • Baby Lei
    Zora skrev 2013-01-18 11:15:46 följande:

Det var mig du pratade om exet med. Vad skönt att höra att han blev glad :) Jag berättade för mitt ex i förra veckan. Han blev mest chockad och hade svårt att ta in det. Samtidigt var han glad att höra det från mig. Men det blev lite jobbigt. Han ville träffas, så vi har pratat endel. Han ville ju att det skulle vara vi som skaffade barn och är nog ganska ledsen tror jag. Lite jobbigt. Men nu vet han iallafall och det känns skönt.
    Jag hade skjutit upp vårt möte flera gånger på ett fegt sätt och var SÅ nära att inte göra det, men det är en sån lättnad att ha det gjort.
    Förstår att det är jobbigt att ditt ex blev ledsen. Men nu har du gjort det bästa du kan göra, och det är värt mycket.

• MissMe83

Madelene: kan inte kopiera från mobilen. Vill du uppdatera listan med mig, 14/6 trodde kille- blev kille
    Tack

• Baby Lei
    BabyPojkar
    MissMe83 Gissade på Kille - Det är en Kille! 

BabyFlickor

Gravid  Vill inte tjuvkika - Inga julklappar före julafton! Tomte
  • Nickie
    BabyPojkar
    MissMe83 Gissade på Kille - Det är en Kille! 

BabyFlickor
    Nickie  Gissade på kille - Det var en tjej!

Gravid  Vill inte tjuvkika - Inga julklappar före julafton! Tomte
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~