• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-01-18 10:16:50 följande:
    En liten kille ligger i min mage precis som vi trodde. Blev flyttad 3 dagar så byter v på fredagar istället för sönd. Bf 14/6 v 20 idag. Allt var så perfekt

Så fantastiskt!! Ett stort grattis MissMe!!
  • Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-01-18 10:37:04 följande:
    tack allihop för att ni också tycker pojk kan ha röd å vit mössa... få se va ja hittar på när ja shoppar idag..
    var till min ica affär å skulle inte ha så värst mkt...

hem följde 4 semlor
    glass
    hallon
    mjölk
    smörgåstårta en liten bit
    grillad kyckling
    bacon
    kinamix
    baugette,,,
    ja just ja... Tulpaner oxå :)

man ska inte va hungrig på allt möjligt när man handlar :)
    Lunchen idag blir kycklingsallad å efterrätten blir en smoothie me vanilj glass hallon och mjölk :)
    Gravidsug är hemskt... haha... men äta bör man ju :)

Dagen då vi var på vårt ul på kvällen fick dottern känna bäbben sparka utanpå magen.. hihi.. hon fatta nog int riktigt.... :) 
    Hahaha! Jag är precis som dig! Måste också köpa semlor idag!
    Och förresten.. smart att kalla milkshaken för smoothie... Det låter ju mycket mycket nyttigare Glad 
  • Baby Lei
    regnskogen skrev 2013-01-18 10:46:44 följande:
    Kickilina - du var väl BM i denna tråd? :) jag har en fråga som jag har klutat på ett litet tag. I min släkt är det ganska vanligt att de nyfödda inte vill amma, eller så har mjölken på mödrarna tagit slut ca efter 1 vecka. De har då varit tvungna att ta ersättning till bebisen. Det jag nu undrar är: eftersom jag läcker en hel del bröstmjölk, undrar jag om man kan pumpa och sen frysa in och sen ta fram det när han är ute? :p eller är jag helt ute och cyklar? Jag är rädd att lilleman inte kommer vilja ha den första "viktiga" maten i hans liv eller att jag inte får ut något.. Kram! Och till er andra, jag kan stolt berätta att det är en HAN nu :D min lilla prins! Pojkvännen kände honom sparka utanpå magen också, vilket smile han fick och efteråt började han störtgråta av lycka. Helt underbart

Grattis till lillkillen! Det vore kul att göra en liten lista på vad vi ska få (de som vet) det känns som att det är en riktig prins-tråd det här Glad
  • regnskogen

MissMe - jag såg och grattis :D visst är det underbart att få se sitt lilla hjärta där inne? Han kändes att vara långt ifrån mig, kändes som om jag tittade på en film typ. Men så kommer jag på mig själv att han faktiskt ligger i min mage :p återigen: grattis!

• MissMe83

Regnskogen: ja helt galet kändes det! Men bm puttade på magen för att få en reaktion å då både såg och kände jag att han rörde sig
    Otrolig känsla

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~