• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Caroliin
    MissMe83 skrev 2013-01-18 13:32:56 följande:
    Nu ser jag mig kunde omöjligt hitta mitt namn innan
    går du via appen på din mobil? jag såg inte heller ditt namn fråns jag loggade in på datorn men när jag skrev om allt kom alla med även i mobilen :)
    T - 090207. M - 110506. BF - 130604.
  • Caroliin

Någon som känner för att hjälpa mig med pojknamn? Jag & mannen har alltid haft svårt med pojknamn och nu är två redan tagna av våra två pojkar vi redan fått.
    Vi har en Theo och en Millijohn. någon som har något bra förslag på killnamn? vill inte det ska vara allt för vanligt men inte för konstigt uttal heller haha. hjälp! tjejnamn är redan klart :)

• Madelen21

Dom förslag jag har på pojknamn är

Edvin
    Liam
    Melwin
    Lukas
    vincent
    Elias
    hugo
    viktor
    wiggo/viggo

Edvin melwin och liam hade vi då vi vänta nr 2 också.. men d blev en theo..

mina barn heter agnes och theo

• Caroliin
    Madelen21 skrev 2013-01-18 13:51:45 följande:
    Dom förslag jag har på pojknamn är

Edvin
    Liam
    Melwin
    Lukas
    vincent
    Elias
    hugo
    viktor
    wiggo/viggo

Edvin melwin och liam hade vi då vi vänta nr 2 också.. men d blev en theo..

mina barn heter agnes och theo

Min stora son (blir 4 i februari) heter också Theo =)
  • Kickilina

Och min gosse i magen heter Vide (hemma finns en Ebbe). Ett annat namn jag gillar är Alve (men har en Alma hemma...det blir lite för likt) Sen är ju Sigge fint tycker jag!

• Madelen21

min son heter hugo i andra namn..

jag tycker d är gööör svårt :)  men vi får se va d blir... sitter å slappar lite nu i väntan på att sambon ska komma hem.. han slutar kl 16 å då ska vi göra oss ordning för shopping så bäst ja passar på å vila mig lite nu... hittat ett par mammajeans på blocket ja ska köpa för 50 kr å m frakt blir d 100 kr.. som nya skrev hon :)

nån annan som kan tipsa om nån begagnat site för mamma/barnkläder/ annat än tradera å blocket?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~