• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Missme83: lycka till spännande :)

idag ska vi iväg på shopping här.
    Blir bäbis kläds shopping å storhandla mat på willys..

ska köpa en pop hjälm mössa...
    vad tycker ni kan en pojke ha röd/vit randig mössa??
    Jag själv tycker det då min son har haft det...
    pop har ju antingen marinblåvit eller rödvit randig..

Sen har ja sett så gulligt på åhlens som ja kanske ska shoppa :)
    vi får se va ja hittar på :) 

• mhpo

Idag är jag halvvägs igenom graviditeten!!! Weeeiiiii Solig

En vecka kvar till RUL och vi längtar såååå 

• cj2

Grattis mhpo! Visste är det skönt att vara inne i rätt halvlek?! hihi

• em77

När jag skrev in mig hos bm fick jag lite info ang. En studie dom gör nu ang. För tidigt födda bebisar. Tänkte inte mer på det men igår när jag var på RUL:et så tog hon upp det i slutet av undersökningen. Och frågade om jag hade hört om det och om jag kunde tänka mig att vara med.. Öhh javisst sa jag och vips fick jag byta rum å fick ett vul där dom mätte livmoder tappen. Så nu vet jag att min e 5 cm å det är ingen större risk att jag föder för tidigt! Var inte förberedd på det och det verkar inte vara många som stället upp då hon blev förvånad när jag sa ja. Ngn mer än jag som har gjort detta??? Eller fick frågan på sitt RUL?

• cj2
    em77 skrev 2013-01-18 09:41:32 följande:
    När jag skrev in mig hos bm fick jag lite info ang. En studie dom gör nu ang. För tidigt födda bebisar. Tänkte inte mer på det men igår när jag var på RUL:et så tog hon upp det i slutet av undersökningen. Och frågade om jag hade hört om det och om jag kunde tänka mig att vara med.. Öhh javisst sa jag och vips fick jag byta rum å fick ett vul där dom mätte livmoder tappen. Så nu vet jag att min e 5 cm å det är ingen större risk att jag föder för tidigt! Var inte förberedd på det och det verkar inte vara många som stället upp då hon blev förvånad när jag sa ja. Ngn mer än jag som har gjort detta??? Eller fick frågan på sitt RUL?
    Nej inte hört talats om!
  • em77

Om ngn gillar tatueringar och har instagram, kolla in niki23tgr.. Min sambo gjorde sin tatuering där i förgår. Ett porträtt av våran ena dotter.. Ska snart göra den andra dottern oxå och tids nog den tredje. Men det e helt sjukt va duktig denna killen är. Det är så likt, ett riktigt konstverk!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~