• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina
    Johanna87 skrev 2013-01-18 18:29:07 följande:
    Vi hade en jätte go och glad tjej på första ul (tidiga) Hon va jätte engagerad och pratade om allt hon såg, förklarade och berättade.
    Min sambo frågade denna kvinna vi hade idag om hjärnan när vi tittade på den. Då sa han nåt i stil om "den linjen som går rakt genom hjärnan är det hjärnhalvorna som visas så?". Och kvinnan muttrade bara att "ja det är det. Som på alla andra". Lite mer engagerad kan man ju försöka vara när någon undrar över något.

Tror det var dags för pension för hennes del faktiskt.

Uffamig vilken tråkig upplevelse, samtidigt som det var en lyckans dag eftersom allt såg bra ut! Men så är det överallt att det är folk som har en dålig dag, eller borde slutat jobba för längesedan. Det är bara tråkigt när man råkar ut för dem!
  • Ung Mamma 91
    Baby - Pojkar!

- Baby Lei, gissade på flicka - Det är en pojke
    - Madelene21, gissade på flicka - Det är en pojke
    - MissMe83, gissade på pojke - Det är en pojke
    - Kickilina, gissade på flicka - Det är en pojke
    - Suey, gissade på pojke - Det är en pojke

Baby - Flickor!

- Nickie, gissade på pojke - Det är en flicka
    - Natan, gissade på flicka - Det är en flicka
    - cj2, gissade flicka- Ser ut att vara en flicka
    - Zora, trodde pojke - Mest troligt en flicka (90% säker var hon)
    - Tessss, trodde flicka - det är en flicka (mest troligt)
    - Ung Mamma 91 , trodde pojke - Det är en flicka

Gravid  - Vill inte tjuvkika. Inga julklappar före julafton!

- louise1983, Ville inte veta - men gissar på pojke
    - Caroliin, ville veta men gick inte att se - gissar på pojke
    - Nettis1981 Spännande att vänta - gissar på pojke
    -Cindy03 vill ha överaskningen till sist -gissar på flicka
  • Ung Mamma 91
    Camillas skrev 2013-01-18 16:52:47 följande:
    Hej, jag är ny här och hittade denna tråd :)

21 år, kommer från sthlm/järfälla men bor numer i västerås med sambo, gravid med första barnet, var på rul idag och fick veta att det är en pojke beräknad till 23 juni =)
    Välkommen!
  • Madelen21

valborgs: Den var helt underbar å köra!! å vi prova m sonen i å han var nöjd å glad å sitta i den å skratta när pappa körde runt han i affärn :)  för oss känns det så rätt me en sån vagn... emmaljungan prova vi inte ens... den såg så simla trång ut för den är ju så tillpluffsad i sitt tyg mm. ett tips är å åka å prova själv å ha barnet med som ska åka med bäbis :)

• MissMe83

Nu har vi bestämt oss för vagn. En maxi Cosi mura 4 blir det helt perfekt för oss. Röd funkar väl till grabb??

• Madelen21

sonaten ja tur att man inte äter när man sover.. fast ja vaknar å går upp åå kissar på nätterna å ofta så blir d av att gå in i köket dricka vatten å äta nåt :)
    nyss ätit kycklingsallad å 1 godisbit :)

Shoppat åt bebben idag lägger in bild i morron... nu ska jag lägga mig är så trött :/

• Sömntutan
    Camillas skrev 2013-01-18 16:52:47 följande:
    Hej, jag är ny här och hittade denna tråd :)

21 år, kommer från sthlm/järfälla men bor numer i västerås med sambo, gravid med första barnet, var på rul idag och fick veta att det är en pojke beräknad till 23 juni =)
    Välkommen! Jag är också beräknad den 23:e och kommer från V-ås, men bor nu mer i Ö-vik.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Natan

Dessa förbaskade hemorojjder :( gör så himla ont och jag vågar inte göra nr 2. Jag har testat ac3comfort i ca 4-5 dagar men tycker inte att det hjälper så mycket. Är det någon här som kan rekommendera något annat som verkligen hjälper?

• Madelen21

sitter här å plötsligt får ja telefonsamtal av nå okänt nummer som.. ja svara å d är nån jäkla utlänning å sen skickar han sms å säger att han känner mig,,, fy fan va obehagligt... ja har ingen aning om vem det är :/

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~