• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • regnskogen

Kickilina - tack för ditt svar! :)

Är det någon som vill lägga in mig i listan? :) jag trodde på pojke, och fick bekräftat att det var så :) kram på er alla och godnatt!

• Camillas

Är det inte tidigt å köpa saker nu när bebisen kommer i sommar? :O Eller är det jag som är efter och bör börja kolla saker redan nu haha?

• Caliphora

Ah! Har bestämt att jag tar tåget till Sverige i Februari med dottern på 17 månader... 25 timmar!
    Fast jag kan flyga vid 26 veckor, så har jag sån himla flygskräck, och brukar ta valium och klara mig med "Jag kan flyga...", men kan inte nu med magen, så... 

Åh vad jag blir avis på alla RUL, har mitt 2:a på torsdag, kan inte vänta!!! Ska till bm på måndag, då får vi lyssna på hjärtat, men vill ju se inneboende igen!

Namn? Jag har -inga- flicknamn. Nr 1 är Abigail, ingen aning hur jag fixar det om denna är en flicka. Miranda? Penelope (Penny)? Måste ju kunna uttalas på tre språk (svenska, danska & engelska). 

Pojke blir Eli. Åh, vad jag vill att det blir en pojke!  

• AlexandraViberg

Är väl upp till var och en, jag kan inte låta bli och det känns bättre att dela upp inköpen på olika månader :)
    Sen vill jag inte vara den men bebisen kan ju komma tidigt och då vill man inte stå handfallen. Halva graviditeten är ju förbi för många :)

• Camillas
    AlexandraViberg skrev 2013-01-18 23:39:46 följande:
    Är väl upp till var och en, jag kan inte låta bli och det känns bättre att dela upp inköpen på olika månader :)
    Sen vill jag inte vara den men bebisen kan ju komma tidigt och då vill man inte stå handfallen. Halva graviditeten är ju förbi för många :)
    Det har du rätt i :) Men får nog vänta lite ändå, vi håller på och letar hus och är inte det lättaste att hitta, har en lgh i andrahand som är uppsagd så senast sista april måste vi flytta, lite jobbigt men lika bra för här får inte plats fler saker och då får vi lite press på oss att hitta något =)

Var bor ni som är här förresten? =) Frågan kanske har varit uppe tidigare men orkar inte gå tillbaka 700 sidor och kolla :p
  • AlexandraViberg

Ja då kanske det är enklast att vänta också! Mindre att bära i flytt! :)
    Vi har ju ett ledigt rum till lillan så det är lite mysigt att hålla på :)

Det står på Bf listan! Jag är från Härnösand, Västernorrland :)
    Dudå?

• Camillas

Jaa jag förstår det supermysigt =)

Var hittar jag den listan? har precis blivit medlem här så hänger inte med på allt haha

Jag är från sthlm men har flyttat till västerås eftersom jag jobbar här :)

• AlexandraViberg

Andra länken i trådstarten! :)

Dottern tycker det är kul med bebis sakerna också, hon är 6 om nån vecka och super stolt :)

• Elfwinter84

Igår började vi inteda barnrummet! Spjälsäng, klädkista och bokhylla på plats :) Det är vårt gamla sovrum, vi har flyttat in i datarummet så bebis får eget :)

• joino

Här är en som legat i magsjuka i två dagar. Sjukvårdsupplysningen säger att det är lugnt men blir ju så nojjig. Känns som hela kroppen kastas runt :(

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~