• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Ha ha nu kan jag använda magen som hylla till mitt glas när jag sitter lutad i soffan. Tjockis varning på det eller? ha ha

• Solrosen82

Roligt att höra att det är fler som flyttar barnen ganska tidigt till eget rum. Vi kommer att renovera upp ett rum snart och göra det till vårt sovrum. Då kommer vi sova i ena delen av huset och barnen i andra. Så vi flyttar ut bebisen i eget rum när den inte äter på nätterna. :)

• Sagolina

-25grader då jag åkte iväg till jobbet imorse och -16 nu:S Usch för vinter och kyla... Har precis tänt i brasan och bäddat ut bddsoffan framför den, så nu njuter jag och lill*n i magen av värmen:)

Inatt hade babyn ett rejält kick-boxing pass vid 3 tiden. Låg vaken en lång stund och kände på alla sparkar. Också sambon fick känna några kickar mot handen! Så härligt att få skapa lite mera kontakt med lill*n!   

• AlexandraViberg

Jag har för mig att dottern fick egen säng strax innan 5 månader. Tror det var för att jag vaknade vid varje rörelse. Började ge gröt vid 6 mån och då sov hon utan problem hela natten. Men då och då fick hon perioder då hon var svår sövd.. Sen delammade jag till hon var drygt ett år och innan jag slutade sov hon aldrig i sin säng på dagen.. Får se hur det blir nu men vi har ju takvaggan här inne i början men hon blir nog mest i sängen. Lite bekvämt att bara byta bröst och sova vidare ibland ;)

• Ung Mamma 91
    MissMe83 skrev 2013-01-19 16:02:49 följande:
    Ha ha nu kan jag använda magen som hylla till mitt glas när jag sitter lutad i soffan. Tjockis varning på det eller? ha ha
    Haha jag har alltid haft kaffekoppen på magen då jag vart gravid ^^ Riktigt skönt :D
  • MissMe83

Ung mamma: ja men i v 20?? Ha ha känns galet . Mannen bara skrattar ä konstaterar att han kommer få rulla in mig på förlossningen

• Ung Mamma 91
    MissMe83 skrev 2013-01-19 17:36:20 följande:
    Ung mamma: ja men i v 20?? Ha ha känns galet . Mannen bara skrattar ä konstaterar att han kommer få rulla in mig på förlossningen
    Haha! I dont know , beror på storleken på sin egna kropp kanske x) Jag är rätt så liten 
  • MissMe83

Ung mamma: jag var tunn som Attans innan jag blev gravid. BMI på under 19, men rätt lång. Tror jag skyller på mycket vätska

• Ung Mamma 91
    MissMe83 skrev 2013-01-19 18:28:07 följande:
    Ung mamma: jag var tunn som Attans innan jag blev gravid. BMI på under 19, men rätt lång. Tror jag skyller på mycket vätska
    Hihi , jag är likadan ;) 
  • Kickilina

Åh!! Var med om en helt magisk förlossning inatt. Vill föda barn nu!!!!!! (fast, det är klart, han får växa till sig lite först...)
    Tänk vilken cool grej vi alla har framför oss om inte alltför länge! Grymt!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~