• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • madeleeneee

funderar på de o ringa o se efter en ny tid, min sambo tyckte de med, men samtidigt så får man väl lita på att de inte var nån överstimulering trots han inget såg direkt.
    har lite ont i äggstockarna idag inte haft tidigare börjar med ÄL test imorgon så fårvi se.
    får jag jätte ont ringer jag såklart. för vad jag fattat så svullnar magen och man kan få lite för ont om de nu skulle vara fråga om överstimulering.

• madeleeneee

asså nu fattar jag inget typ. fick positivt äl test nyss av de billiga testerna.
    har inga äl flytningar eller nåt, lite ont i äggstockarna bara.
    ska nog testa med digital sen i em igen.

• Novembersmile

Madelene, jag fick positivt ÄL test 5 dagar i rad innan jag struntade i dem. . Har hört andra säga att vi som stimulerar ägglossning kan visa positivt på ÄL test fast det inte är något på gång. Såklart är det olika, men ta ett digitalt :) då får du ju svar på tal :) lycka till! Håller tummarna. Kram

• Novembersmile
    madeleeneee skrev 2012-10-24 17:39:08 följande:
    tog digitalt o de var negativt.

Vad tråkigt! Komihåg att det är olika för alla! Du kan ju ha ÄL pm några dagar! Ge inte upp! Kram
  • madeleeneee

ja..usch funderar på o ringa o se efter en ny VUL tid. har ju helt galet ont i äggstockarna ska de va så eller?!

• Novembersmile
    madeleeneee skrev 2012-10-24 22:33:12 följande:
    ja..usch funderar på o ringa o se efter en ny VUL tid. har ju helt galet ont i äggstockarna ska de va så eller?!

Kan ju vara så att du är överstimulerad kanske? Jag har dålig koll. Men jag hade också ont runt äggstockarna och på ul såg de lite vätska runt äggstockarna, det kunde göra att de gjorde ont. Alltså att de är svullna. Men som tidigare sagt, alla är olika. Är du orolig ska du ringa tycker jag. :) I annat fall kanske din ÄL är på ingång. :)
  • Ela85

Jag tycker också du ska ringa om du är orolig och fortfarande har lika ont! Vilken cd är du på nu?

Här snöar det så nu är vintern på ingång vilket påminner mej om att det nu är två år sedan vi började försöka! Hur länge har ni andra kämpat?

• magnoliaa

Vi har kämpat några månader bara med det känns lite som att jag redan har gett upp :/

15 dagen idag och fortfarande ingen ÄL, bara denna ständiga molvärk i båda äggstockarna! Håller på att bli galen av frustration, känns inte som att det händer något....

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!