Mollisen01: Ja, det känns helt plötsligt som att det verkligen kan hända nå nu. Själv är jag jäkligt hoppfull och säker på att det komer ta sig nu, kanske lite väl säker. Men går det inte vägen första omgången så blir man väl nedtagen på jorden. Dock känns det så jäkla långt till mensen. Hoppas dessutom att jag får äl kring dag 14 som "normalt". Sedan mf så visar äl-test positivt först dag 21-22, så får jag kring dag 14 så "tappar" jag en hel vecka vilket hade varit underbart!
Madeleeneee: Spännande! Jag var ganska säker att jag också skulle få fara på VUL, men läkaren sa bara att jag skulle ta blodprov dag 21 och 23 för att se då om jag haft äl. Så det känns väl lite på både gott och ont. Går man på VUL så får man ju se säkert om det fungerar eller ej, och redan kring äl, så fungerar det ej så kanske man inte hoppas lika mycket, om du förstår vad jag menar?! Men samtidigt kan man ju få sexförbud, vilket man inte kan om man inte går dit. Nog för att jag hade nog skitit i om vi fick sexförbud, haha. Visst chansen är ju att man får fler än en, men chansen är ju också att 1 av 3 ägg blir befruktat. Som sagt, lite på gott och ont. Men hursom ska det bli skönt att äntligen komma in i matchen på riktigt!
Jag håller tummen för er!