• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • madeleeneee

Jag börjar med pergotime imorgon ska på VUL 23 okt, nu händer de! så förväntansfull.

• Ela85

Madeleeneee: spännande! Första pergodagen i mårrn va? Vilken cd blir det VUL? Det blir redan dag 10? Tror jag ska dag 13-14 nånting! Ska ringa och boka tid i morgon!

• Ela85

Madeleeneee: Oj ja jag ser nog lite suddigt ;) du skrev visst att det var första dagen i mårrn! Kanske dags för mej att sova snart hehe...

• madeleeneee

Ja cd 10 vill de göra Vul här sen får man ju testa med cb digital tills de ger utslag men jag har köpt både cb och billiga stickor för de är faktiskt rätt dyra de digitala och de är bara 7 st i varje förpackning.

• reload79

Jag kommer att köpa både digitalt och billiga! Här ska det inte missad nått :)

• Ela85

Jag bor i dom småländska skogarna Jempan ;) var bor du?

ÄL tester skippar jag, ska på VUL den 29e (dag 13) och sen blir det blodprov en vecka efter förmodad (förhoppningsvis) ÄL.

• Jempan

Ela85; Jag bor också i de småländska skogarna, typ Alvesta :) är stockholmare från början men flyttade hit för 3 år sen.

• Solrosen 83

Vi bor ett par mil från Örebro.

Idag kom äntligen mensen här. Blev en cykel på 50 dagar. Man kan ju fråga sig hur lång den hade blivit om jag inte hade tagit proveran. Nu blir det att hålla alla tummar att det blir äl denna cykeln och i annat fall att den blir lagom lång så jag kan få börja med pergo nästa cykel. 

• Jempan

Solrosen83: skönt att den kommit så du får sätta igång nu. När börjar du med pergon?

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!