• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • mollisen01

Slängde ihop alla här! Hade varit kul och lättare att ha koll om ni skriver BIM så vi vet när vi ska peppa varandra extra mycket.

madeleeneee
    : Försökt sen juni 11, ett mf september 12, första kuren pergotime avslutad väntar på ÄL
    mollisen01: Försökt sedan mars 2012, första pergokuren avslutad. BIM ca 13-15/11
    reload79: Försökt sen februari 2011, mf i oktober 2011 och maj 2012, pergokur påbörjas i början på november.

• NLAL
    reload79 skrev 2012-10-27 14:54:50 följande:
    NLAL faktiskt känner jag att jag åtminstånne kan bli gravid fast det är jobbigt att vänta! Får se om pergon hjälper nästa månad ska bli spännande
    Ja, precis så känner jag! Ja, nu håller vi tummen och hoppas att det går vägen för oss båda i november! Ska bli kul att följa dig och se hur det går för dig! :)

Jag fyller i mitt också! 

madeleeneee: Försökt sen juni 11, ett mf september 12, första kuren pergotime avslutad väntar på ÄL
    mollisen01: Försökt sedan mars 2012, första pergokuren avslutad. BIM ca 13-15/11
    reload79: Försökt sen februari 2011, mf i oktober 2011 och maj 2012, pergokur påbörjas i början på november
    NLAL: Försökt sedan maj 2011, gravid juni 2011 - mf augusti 2011, första pergokur påbörjas i början av november.
  • NLAL

Skrev inte in BIM då jag tänkte att jag väntar med det tills jag kommit igång med pergo. :)

• reload79

NLAL det bli kul att följa dig o alla på vägen till ett plus! Vilken dag ska du börja med pergo dag 3 eller 5?

• NLAL

reload79: Jag ska börja på dag 5. Dudå? Vad är det som avgör om amn ska börja på dag 3 eller 5 egentligen? Och vad skulle hända om jag började med dom på dag 3 istället för dag 5?

• reload79

NLAL Jag ska börja på dag 3 men vet faktiskt inte varför man börjar på olika dagar? Någon annan som vet kanske?

• NLAL

reload79: Okej. Ja, det är något jag funderar över. Men har inte kommit på att fråga någon än, jag har jobbvecka och går runt i min egna lilla bubbla då. :p Men har ett vagt minne av att jag läst att det beror på hur lång cykel man har. Men det känns ju ganska konstigt att det skulle vara så. Och någonstans läste jag att det är skillnad beroende på hur många dagar man blöder typ. Men jag hoppas vi får svar från någon som vet! :)

• Ela85

Tjejjer jag skriver från mobilen så kan nog inte lägga till mej... Kan nån fixa? ;)

Ela85 försökt 2 år 3e kuren pergo dubbelkur denna gång

Uppdaterar med bim på måndag efter VUL, tänkte faktiskt fråga om vad det har för betydelse att börja cd 3 el 5 då, har funderat på det också!

• NLAL
    madeleeneee: Försökt sen juni 11, ett mf september 12, första kuren pergotime avslutad väntar på ÄL
    reload79: Försökt sen februari 2011, mf i oktober 2011 och maj 2012, pergokur påbörjas i början på november NLAL: Försökt sedan maj 2011, gravid juni 2011 - mf augusti 2011, första pergokur påbörjas i början av november.
     Ela85: Försökt 2 år, 3:e pergokur, dubbelkur oktober

Blev det bra så Ela85?

Ja, fråga det så får du lära oss sen! :D    
  • Ela85

NLAL kanon!! Tack så mkt ;) oj ja jag ska fråga om jag kommer ihåg i nervositeten!! Ngt mer ni vill ha svar på så kan jag passa på?? Hehe

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!