• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Solrosen 83

NLAL: Kommer bli första kuren med pergo för mig också men väntar på en tid hos läkaren för att få mer information. ska bli kallad dit innan slutet på november har de lovat så det kommer dröja lite. Har mens nu efter en kur med provera så jag hoppas väl att det ska bli äl av sig själv innan jag hinner till läkaren så jag slipper pergo men det är väl inte så troligt med tanke på att jag har PCO. Så jag får nog snällt vänta åtminstone en månad innan det blir start med pergo för mig. Håller helt med dig om att det äntligen känns som man ska få en ordentlig chans att bli gravid när man börjar med pergon trots att vi nu försökt i 15 månader.

• reload79

Hm undrar om jag har haft egen äl denna månad! Jag är på dag 17 i en cykel på 28 dagar i när jag vaknade i morse hade jag ont i brösten och flytningar men ej genomskinliga. Då måste väl äl vara över eller vad tror ni? Denna månad har vi kört varannan dag från dag 10 tänkte förbereda mig inför starten av pergo. :)

• Ela85

Reload79 det låter ju lovande!! Mys på ;) häftigt med egen ÄL!!
    Själv så har jag svettats som bara den och inte kunnat sova alls i natt... Imårrn är (förhoppningsvis) sista pergo dagen! Tiden sniglar sej fram!!!!

• Jempan

All denna väntan! Försöker ta det som det kommer men det är svårt! :) hoppas att bakslag inte får en att tappa hoppet! Lycka till nu allihop!

• reload79

Ela85 när jag googlar så står det att man får ömma bröst efter äl så undrar om det är försent??

• madeleeneee

Riktiga blodvallningar har jag mer haft sjukt obehagligt förstår hur de i klimakteriet känner sig!

• Ela85

Reload79 jag vet inte har inte haft ÄL iaf sen efter ppiller start för ca10-år sen så jag vet inte hur d känns tyvärr! Men jag håller tummarna! Har ni hunnit mysa ngt innan du fick känningar??

• reload79

Ok fy vad jobbigt att din äl varit borta så länge vi har myst fredag o lördag och tänkte få till det i dag oxå! Annars har vi myst varannan dag sedan dag 10

• mollisen01

Reload79: jag har ingen egen ägglossning men brukar ändå få ömma bröst när jag "borde" haft ÄL. Så tror inte du ska hänga upp dig för mkt på det.

Madeleeneee: jag svettas också som en gris av tabletterna. Haha!

• Ela85

haha ja nu ska jag som är så frusen av mej annars svetta mej till sömns! Natti natti!!

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!