• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Jempan

Sista tabletten pergotime imorgon. Upplever att mitt humör är stabilare samt att jag inte längre får "sockerdippar" med dessa hormoner i tablettform :) så nu får vi se vad gyn säger den 14:e då jag ska kolla äggblåsorna! Spännande.

• gose79

Hej, hoppar gärna in i tråden, om det Ok. Är inne på min andra enkelkur med pergotime idag cd.13. Var på vul i går cd 12. Blev helt chockad då läkaren sa att ett ägg var 21 mm och såg ut att släppa när som helst, hennes ord. Förra månaden på samma dag var det bästa endast knappt 10 mm. Hur e det möjligt?? Någon som haft nåt liknande? Hur stora var era ägg vid vul?Hoppas det tar sig denna gången...nu är det 24 månader sedan vi började försöka med syskon till vår tjej som är 3,5.

• madeleeneee

Välkommen! Jag hade två ägg på cd 13 ett på 11 o ett på 14 fick utslag på äl dag 17 sen. Räknar ner till bim som är nästa onsdag! Dagarna sniglar sig!

• mollisen01

Ringde min klinik i morse för att få reda på mina provsvar och de visade att jag haft ÄL!! Skönt att pergotime hjälp så långt! Nu återstår det bara att se att det har tagit sig ;)

• magnoliaa

Grattis Mollisen!

Hur känner ni andra, några symtom än? Här känns det iaf tomt i magen.. har gett upp hoppet om denna månaden, känns som att mensen är på antågande!

Svårt att ladda om bara hade så stora förväntningar och hopp om att detta skulle bli vår månad!

• madeleeneee

Nja inga symtom här mer än ett fruktansvärt humör! PMS kanske.. Men bara vänta ett tag till!

• Jempan

Sista tabletten pergo idag, VUL dag 12. Så nu är det bara att sexa så det ryker sen får vi se. BIM 30 Nov.

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!