• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Jempan

Mollisen01: Jag berättar aldrig för min sambo "när stickorna visar ÄL" det skulle bli alldeles för dålig stämning och han skulle få prestationsångest för att man "måste" ligga. Vet jag att jag har ÄL så tar jag initiativ till att ligga men försöker undvika att det blir påklistrat. Beundrar folk som kan ligga på beställning!

• mollisen01

Jag gjorde ju misstaget att berätta för mannen. Men tar det sig inte denna gången så får han inte veta när äl är vid nästa kur helt enkelt. Måste tänka positivt!

• madeleeneee

Vi borde kanske haft sex igår med då äl test visa positivt i tisdags kväll men orken fanns inte.. Får hoppas de tar sig ändå.. Lång väntan nu!!

• Alivia
    mollisen01 skrev 2012-11-01 22:08:59 följande:
    Tjejer, hur är det planerade sexet fungerat för er och er partner?
    Jag säger inte heller någonting. Gjorde det i början men det var ingen hit.
  • madeleeneee

Magnolia:Känner du några symtom o hur mår du?
    vad tror du?
    Tidigt o säga jag har ju BIM 14 november typ men känns som vi inte lyckats.

• magnoliaa

Madeledneee: Jag mår kanon men letar gravsymtom som en annan sjuk höna! :) har dock haft molvärk enda sedan ägglossning. Känner mig svullen i tjejmage. Mig veterligen har jag aldrig känt så tidigare, men det är säkert inget. Vore ju dumt att hoppas på att det skulle ta sig första gången :)

Hur går det för dig? Hur känner du? Det är ju inte över förrän den röda tanten sjunger!!! Dagarna går så extremt långsamt bara!!!

Stor kram

• madeleeneee

Känner inget speciellt än, lite trött men de är nog denna tråkiga förkylning! Ja dagarna sniglar sig fram!!

• Jempan

Första pergotabletten tagen imorse. Känns som att man går runt med en stor kalender i hela huvudet, vill inte missa tabletter eller ta dem på fel dagar osv. Vilken dag i cykeln har ni alla fått börja med pergon??

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!