Husfridsknull?
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Husfridsknull för att lätta svartsjukan?
Jag knullar gärna min fulla sambo när han kommer från krogen för att han inte ska känna att han missade något med en av "bimbona" där.... Om jag var kåt på en stinkande fumlande karl? Nej....
Han är inte egoistisk, bara tanklös! Han fattar inte hur trött jag är eller varför eftersom inte han är det (jag är ju hemma och han jobbar) men jag är oftast uppe innan honom även vardagar.
Att jag inte har lust beror på att när det väl finns tid är klockan mkt och jag vill hellre sova. En Snabbis visst men han brukar dra ut på det för han vill att jag oxå ska komma (tar lång tid när man räknar sömntimmar som går åt) jag har gärna sex 1-2 ggr i veckan men inte sent på natten! Han nöjer sig inte med nån gång i veckan heller tyvärr!
Han vet självklart inte att jag helst slipper! Förutom att han tjatar om sex när det gått några dagar och att han har tummen mitt i handen när det gäller vår dotter så är han en underbar man!
Tror jag ställt upp 2 ggr på sex fast jag inte haft superstor lust. Men inte för nån husfridsskull utan för att jag såg hans bula på byxan när jag bytte om, och engång när jag kom fr duschen så då var jag snäll och lättade på hans kåthet ;). Skulle aldrig göra de för att slippa bråk eller tjat. Har aldrig hänt att vi bråkat om de iofs. Vi är alltid lika kåta ;).
Det har hänt att jag har gått ut i regnet och handlat choklad till min älskade fru trots att jag verkligen inte hade lust. Inte för att undvika bråk utan för att hon verkligen var sugen. Eftersom hon är viktig för mig och jag bryr mig om henne så gör jag ibland uppoffringar och sätter hennes behov före mina egna. Detta gör vi båda två, på lite olik sätt, så det finns en ömsesidighet. Troligen är jag något mer uppoffrande rent generellt men vem räknar? Skulle hon alltid vara egoistisk och bara prioritera sina egna behov hade jag nog tröttnat till slut. Ingen av oss gör något om man verkligen inte vill eller upplever det direkt obehagligt. Oftast blir man (hemma hos oss) glad av att få göra något fint och osjälviskt för sin älskade. Ja, det har nog hänt att vi haft sex trots att hon egentligen inte var jättesugen. Hon har då gjort det med ett leende, generöst och njutit av närheten och min njutning.