Husfridsknull?
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
P30; huvudet på spiken. Jag har inte behövt uppleva det som du varit med om men jag kan absolut förstå.
Min nuvarande sambo är inne i nån typ av 40-års-kris. Ett par av hennes väninnor har separerat (VARNING MYCKET SMITTSAMT!), hon har börjat vägra sex och använder det som ett maktmedel, trots att hon själv älskar sex. Var det här ska sluta vet jag inte riktigt, men hur hon än väljer att gå vidare så känner jag ingen stark oro för min egen personliga del.
Grattis P30 till att du nu lever ett bättre liv.
P30 - är kontentan av din text att du är för husfridsknull?
Att kvinnor kan våldta män väcker en del funderingar. Kanske om kvinnan drogar, binder fast och stimulerar fram en erektion. Knivhot? Håller erektionen verkligen under stark rädsla?
Har en erektion framkallats av whatever reason, kan mannen fysiskt (då de oftast är starkare) fösa bort kvinnan om hon försöker ha sex med honom. Du menar väl ändå inte att erektionen dödar den initiala oviljan och mannen är ett hjälplöst offer under sin penis?
Men vad har man för val då? Om man som tjej är i en fas då man inte känner någon sexlust och vet på förhand att man inte heller kommer att bli upphetsad när man väl satt igång, vad ska man göra då? Det enda alternativet är ju husfridsknull. Slutar man upp att ha sex så blir ju mannen helt deprimerad.
Så man ställer upp, maskerar olusten väl så att han tror att man tycker att det är jätteupphetsande och skönt och tar sin egen ångest för att han ska slippa ha det. Härligt liv, men få män kan tänka sig sexlösa perioder, så det är nåt man får ta om man ska ha en karl.
Killar fattar inte hur jobbigt det är att ställa upp på sex när man verkligen inte vill. Och trots att man gör det - av omtanke - så får man ändå skit i såna här trådar.
Och pressen att känna att man måste ställa upp när man egentligen inte vill är destruktiv på så många plan. Jag kan tänka mig att det är den som totaldödar det sista hoppet om att det ska kunna bli bättre.