• Anonym (Your Mistress)

Husfridsknull?

Vad tycker ni andra om husfridsknull?
    Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)

www.minasynder.blogspot.se 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Husfridsknull?
  • Karl71

Det tråkiga med husfridsknull är ju att ingen egentligen är tillfredställd mer än grott-män som inte bryr sig.

Kanske är jag överkänslig men min egen kåthet bygger på hennes kåthet.  D.v.s. när jag märker att hon är påväg in i ett husfridsknull så är det inte ovanligt att jag tappar ståndet.

Vet inte hur ofta jag sagt detta här men ni kvinnor är så förbannat komplexa.   Fan ta er.

/Karl

Kvinnligt perspektiv på noll sexlust efterlyses:
    www.familjeliv.se/Forum-9-198/m66007718.html 

Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat.
  • Anonym (man)

Nu lider vi inte direkt av sexbrist , vi knullar fortfarande som kaniner , men jag tror mycket beror på vilken inställning man har till det , min sambo är kåtare oftare än jag och kommer snabbare än jag gör , speciellt när jag är trött kan det ta tid , så det händer då och då att vi knullar tills det gått för henne , sen lägger vi ner , jag ser inte det som ett tvång utan för att jag älskar att se henne njuta av det jag ger henne , trotts att jag kanske inte är lika kåt just då. Att se henne somna med ett smile på läpparna gör även mig nöjd.

Ska man börja nästla in sig i mina rättigheter i världen så blir väl allt orättvist på det ena eller andra sättet känns som ett egotrippat sätt att se  på förhållanden , om allt ska gå ut på vad jag vill ha , mina rättigheter , jag jag jag. Sex är njutning och något väldigt intimt som för oss närmare varandra , varför ska man inte kunna bjuda varandra på det även om man själv är mätt ?

• Improbabilis

begreppet husfridsknull är odefinierat.

att medge sex trots att man absolut inte vill är aldrig bra.

att knulla fast man egentligen hade velat göra nåt annat kan vara helt ok. jag ställer gärna upp om frun vill trots att jag själv inte alls vill, därför att det har varit en kamp för henne att bli intresserad igen, och då blir jag glad av att "ställa upp" och se till att hon njuter. och då vill hon ju helst ha sperma inuti sig som avslutning. kasnke lite jobbigt, ibland, men inte mår jag illa av det. att jag får jobba för att kunna spruta roar oss båda bl a p g a kontrasten mot när jag alltid var drivande.

om man inte tar vare sig sig själv eller varandra på för mycket allvar är livet roligare.

fast hon blir bättre på att kåta upp mig numera så det blir sälkan som det måste vara så. men än så länge måste jag ibland ställa upp och s a s övervinna mitt ointresse.

• Anonym (Realist)
    Improbabilis skrev 2012-10-24 15:02:05 följande:
    begreppet husfridsknull är odefinierat.

att medge sex trots att man absolut inte vill är aldrig bra.

att knulla fast man egentligen hade velat göra nåt annat kan vara helt ok. jag ställer gärna upp om frun vill trots att jag själv inte alls vill, därför att det har varit en kamp för henne att bli intresserad igen, och då blir jag glad av att "ställa upp" och se till att hon njuter. och då vill hon ju helst ha sperma inuti sig som avslutning. kasnke lite jobbigt, ibland, men inte mår jag illa av det. att jag får jobba för att kunna spruta roar oss båda bl a p g a kontrasten mot när jag alltid var drivande.

om man inte tar vare sig sig själv eller varandra på för mycket allvar är livet roligare.

fast hon blir bättre på att kåta upp mig numera så det blir sälkan som det måste vara så. men än så länge måste jag ibland ställa upp och s a s övervinna mitt ointresse.
    Om man bortser från hårklyverier så betyder husfridsknull att en partner (vanligen kvinnan i förhällandet) går med på att ha penetrativt sex, även om hon inte vill men mannen vill, för att han inte ska tjura nästa dag. Att mannen ställer upp för ett husfridsknull om kvinnan vill men inte han, tror jag inte mycket på trots vissa bravadaktiga påståenden. En man kan nämligen inte framkalla erektion påorder för att tillmötesgå kvinnan mibdre än att han själv är ointresserad av sex vid tillfället. Ömsesidig eller ensidig onani eller oralsex tycker jag inte kan kallas sex i fysiologisk mening.
  • Improbabilis

jag kan i alla fall skaffa mig en halvbra erektion hur ointresserad jag än.är.

det gäller nog nästan alla jag känner.

• Anonym (Mannen)

Råkade ut för ett husfridsknull i förrgår.   Fan va trist det är.   Vore faktiskt bättre hon knep ihop benen.   Vad är skillnaden på husfridsknull och att knulla en hora?    Båda är ju typ lika engagerade

• Cheeses
    Anonym (Mannen) skrev 2012-11-12 15:14:46 följande:
    Råkade ut för ett husfridsknull i förrgår.   Fan va trist det är.   Vore faktiskt bättre hon knep ihop benen.   Vad är skillnaden på husfridsknull och att knulla en hora?    Båda är ju typ lika engagerade

En hora får betalt, din fru får inte betalt för att sära på benen. Så det är sämre att vara en husfridsknullande fru än en hora, en hora får ju andå betalt för skitet man ställer upp på.
  • Anonym (Mannen)
    Cheeses skrev 2012-11-12 15:19:29 följande:

En hora får betalt, din fru får inte betalt för att sära på benen. Så det är sämre att vara en husfridsknullande fru än en hora, en hora får ju andå betalt för skitet man ställer upp på.
    Jag är en sugardaddy.   Alltså gör det min tjej till en hora på avbetalningsplan....
  • Majskorn

Isf är även jag en hora indirekt eftersom min man försörjer oss just nu...har dock sex för att jag vill men han "betalar" ju för det... Hörrö mannen passa din tunga!

• P30
    Anonym (Realist) skrev 2012-10-24 16:46:42 följande:
    Text... . Att mannen ställer upp för ett husfridsknull om kvinnan vill men inte han, tror jag inte mycket på trots vissa bravadaktiga påståenden. En man kan nämligen inte framkalla erektion påorder för att tillmötesgå kvinnan mibdre än att han själv är ointresserad av sex vid tillfället. (mer text)
    Jag utgår ifrån att du är kvinna och tror dig veta hur män fungerar.
    Du kan ta och kliva ner från hästen nu och passa på att förklara för hur kvinnor då kan våldta män. 

Mäns erektion handlar inte i första hand på om de är sugna på kvinnan eller inte, män kan få stånd av att de behöver gå på toaletten. Om man inte har svåra problem får en man stånd av att en kvinna (eller en annan man, en häst eller för den delen ett träd) stimulerar kuken. Det är inte svårare än så.

Om man som kvinna (väldigt fyndigt, ja, jag är från Göteborg) kräver en ren och skär lust endast till sig själv vid varje sexuellt ögonblick kommer det bli ganska ensamt i sänghalmen.

Jag och min sambo säger ibland nej till sex, jag tror kanske att det står 18-12 just nu i att säga nej, vi har varit ihop i fyra år. Vi har ett oerhört hektiskt och tufft liv och det är säkert hundratals gånger som jag hellre struntat i att ha sex än varit sugen under dessa år när det kommit en hand smygande och plockat ut min kuk ur kalsongerna.

Uppenbarligen har jag inte sagt nej de flesta gångerna - detta för att om vi skall matcha när vi är kåta båda innan det blir ligga av hade vi inte haft sex många gånger per år. Nu har vi sex flera gånger i veckan.

Det vi båda vet är att vi ju blir kåta av att den andre är kåt, av lite stimulans, några kyssar eller vad som vankas.

Jag har levt i ett alldeles för långt förhållande där jag bönade och bad om tre minuter, tre minuters slickande, kyssande, tittandes på porr eller vad hon hade velat. För jag visste att hon skulle bli kåt och hade hon inte blivit det hade jag kunnat ta ett nej.

Varje gång efter vi hade haft sex sa hon: varför har vi inte det oftare, det här är ju fantastiskt. I slutet tog det över ett år mellan gångerna.

Men, att nedlåta sig till att ge mig tre minuter på att försöka få henne tänd, det var tydligen alldeles för ansträngande, nästan kränkande att JAG skulle få bestämma någon gång när vi skulle ha sex. Nej, det skulle ske när båda var kåta. Och eftersom jag var konstant kåt blev det den gång per år när hon var kåt. Till slut hade jag skaffat en älskarinna och under några år antecknat hur ofta vi hade sex och när hon någon gång tog upp saken och sa: det var länge sedan vi hade sex konstaterade jag efter en snabb uträkning att det var 13 månader, 12 dagar och 19 timmar sedan. Hon undrade hur jag kunde veta - jag förklarade att jag hade fört bok. 

Hon sa att hon tyckte att det var konstigt att jag hade slutat att fråga om sex - jag berättade att den där gången för 13 månader sedan (och där hon förstås avslutat med att säga att vi borde ha sex oftare) bestämt mig för att aldrig mer initiera sex, att jag skulle se vad som hände med vårt förhållande.

Att jag kände mig värd noll och inget, att i och med att hon aldrig initierat sex förstod jag att hon inte var tänd på mig. Att jag berättat för henne tiotals gånger att jag inte stod ut med vårt galna förhållande - som hon såg som det bästa tänkbara förhållande. Några månader senare var skilsmässopappren inlämnade och vi hade aldrig mer haft sex efter den där gången.

Det enda jag ångrar är att jag inte dumpade henne 19 år tidigare. Jag borde sätt det där komma redan då. 

Att - som man eller kvinna - kräva att båda skall vara kåta samtidigt, samtidigt som man har småbarn och är mitt i ekorrhjulet, det är att döda sitt förhållande. Ibland går det fort och ibland går det långsamt, men dött, det kommer det att bli. 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
Svar på tråden Husfridsknull?