Husfridsknull?
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Det tråkiga med husfridsknull är ju att ingen egentligen är tillfredställd mer än grott-män som inte bryr sig.
Kanske är jag överkänslig men min egen kåthet bygger på hennes kåthet. D.v.s. när jag märker att hon är påväg in i ett husfridsknull så är det inte ovanligt att jag tappar ståndet.
Vet inte hur ofta jag sagt detta här men ni kvinnor är så förbannat komplexa. Fan ta er.
/Karl
Kvinnligt perspektiv på noll sexlust efterlyses:
www.familjeliv.se/Forum-9-198/m66007718.html
Nu lider vi inte direkt av sexbrist , vi knullar fortfarande som kaniner , men jag tror mycket beror på vilken inställning man har till det , min sambo är kåtare oftare än jag och kommer snabbare än jag gör , speciellt när jag är trött kan det ta tid , så det händer då och då att vi knullar tills det gått för henne , sen lägger vi ner , jag ser inte det som ett tvång utan för att jag älskar att se henne njuta av det jag ger henne , trotts att jag kanske inte är lika kåt just då. Att se henne somna med ett smile på läpparna gör även mig nöjd.
Ska man börja nästla in sig i mina rättigheter i världen så blir väl allt orättvist på det ena eller andra sättet känns som ett egotrippat sätt att se på förhållanden , om allt ska gå ut på vad jag vill ha , mina rättigheter , jag jag jag. Sex är njutning och något väldigt intimt som för oss närmare varandra , varför ska man inte kunna bjuda varandra på det även om man själv är mätt ?
begreppet husfridsknull är odefinierat.
att medge sex trots att man absolut inte vill är aldrig bra.
att knulla fast man egentligen hade velat göra nåt annat kan vara helt ok. jag ställer gärna upp om frun vill trots att jag själv inte alls vill, därför att det har varit en kamp för henne att bli intresserad igen, och då blir jag glad av att "ställa upp" och se till att hon njuter. och då vill hon ju helst ha sperma inuti sig som avslutning. kasnke lite jobbigt, ibland, men inte mår jag illa av det. att jag får jobba för att kunna spruta roar oss båda bl a p g a kontrasten mot när jag alltid var drivande.
om man inte tar vare sig sig själv eller varandra på för mycket allvar är livet roligare.
fast hon blir bättre på att kåta upp mig numera så det blir sälkan som det måste vara så. men än så länge måste jag ibland ställa upp och s a s övervinna mitt ointresse.
jag kan i alla fall skaffa mig en halvbra erektion hur ointresserad jag än.är.
det gäller nog nästan alla jag känner.
Råkade ut för ett husfridsknull i förrgår. Fan va trist det är. Vore faktiskt bättre hon knep ihop benen. Vad är skillnaden på husfridsknull och att knulla en hora? Båda är ju typ lika engagerade
Isf är även jag en hora indirekt eftersom min man försörjer oss just nu...har dock sex för att jag vill men han "betalar" ju för det... Hörrö mannen passa din tunga!