Husfridsknull?
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Jag har aldrig sex om jag inte vill. Om någon man skulle kräva det av mig skulle han åka ut med huvudet först.
Jag svarade "varken eller" då jag hade lite svårt att välja.
Det jag tycker är egentligen att det är helt ok.
Jag håller med dig TS i att man inte kan jämföra det med en snäll gest som att laga en fin middag eller annat.
Däremot är ju sexlivet något jag anser man behöver vårda tillsammans.
Att en person aldrig vill ha sex och den andra vill ofta blir per automatik ett problem i ett monogamt förhållande.
Det finns många lösningar på det.
I vårat förhållande är det inte så att jag inte har någon och han har galet mycket lust, men vi matchar inte alltid.
Ibland löser vi det genom att personen som är kåt tar hand om sina egna lustar genom att onanera.
Ibland händer det att vi "ställer upp" på varandra. Men då innebär ju inte det att vi har sex rakt emot vår vilja, utan snarare att det handlar om att man går emot trötthet, lathet, att man är trögare i starten eller vad man nu kan kalla det.Jag kanske inte är sugen nu, men försök få mig sugen! Ungefär så. Känns det HELT fel, att inte en cell i kroppen vill ha det där sexet, säger man såklart nej. Brukar oftast bli trevligt ändå.
Han tjatar sig inte till sex utan tar upp ämnet när det gått lång tid vilket gör att jag känner mig pressad! Han skulle aldrig vilja om jag inte ville. Däremot har jag räknat dagarna och som nån skrev innan bjudit till om det har känts ok även om jag hellre sover om det har gått ett par dagar för att undvika diskussionen senare. Att han skippar förspelet är nog för att jag har gjort det förr just för att en Snabbis ska gå snabbt! Men nu efter förlossningen behövs det där glidet :/ äh det är jag som är för pryd för att våga prata om det, det är inte så illa som det kanske lät...