• Anonym (Your Mistress)

Husfridsknull?

Vad tycker ni andra om husfridsknull?
    Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)

www.minasynder.blogspot.se 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Husfridsknull?
  • Lavish

Dåligt. Sabbar min sexualitet och förhållandet. Jag har sex när jag vill ha sex, inte annars.

• Anonym (Utan)
    Anonym (Your Mistress) skrev 2012-10-18 21:32:21 följande:
    Oftast låter det ju värre när man skriver än vad man kanske känner.

Samtidigt som man ibland inser hur illa saker är när man skriver ner dom som man inte tänkt på innan,.

Hoppas att du är lycklig iaf!!

Se till att han tar sitt ansvar. 

Ja jag läste igenom mina första inlägg och insåg att det lät förjävligt :/

Han avgudar sin dotter och gör allt för henne men är morgontrött och har sin ursäkt i att han jobbar och jag är hemma, jag köper det 3 månader till då börjar jag plugga igen och då blir det annorlunda vare sig han vill eller inte!

Hade önskat att han tog initiativ ibland, hade varit kul att bli förförd ;) men det största problemet ligger nog i mitt självförtroende tyvärr.

I det stora hela är jag lycklig, jag har en man som älskar mig men som uttrycker sig konstigt ibland. Jag har världens vackraste dotter och jag tar gladeligen hand om henne och gör allt då det innebär mer tid och mys :)

Har inte haft sex mot min vilja utan mer att jag känt att det varit dags men inte varit engagerad då tankarna legat på hur många timmar jag får sova, om hon kommer vakna, om mina bröst ser hemska ut, om magen dallrar, om finnen på arslet syns osv osv. Idag nöp han mig i rumpan och kallade mig sexig helt utan att förvänta sig sex, det är de små sakerna jag saknar... Igår hade vi sex och jag undrar om det kanske går hand i hand?! Man måste ju ge för att få, om han behöver fysiskt för att ge psykiskt eller nåt... I vilket fall som helst så har vi haft en bra vecka och fortsätter det så är det möjligt att lusten kommer tillbaka snart :)
  • Anonym (Your Mistress)
    Lufsan skrev 2012-10-16 14:33:18 följande:
    Jag har aldrig sex om jag inte vill. Om någon man skulle kräva det av mig skulle han åka ut med huvudet först. 

Det är bra att stå upp för sig själv i allt.

Tycker personligen att de som vill ha sex trots att den andra inte är sugen borde ta sig en funderare över saker och ting.
  • Anonym (hen)
    Anonym (Your Mistress) skrev 2012-10-20 07:34:13 följande:

Det är bra att stå upp för sig själv i allt.

Tycker personligen att de som vill ha sex trots att den andra inte är sugen borde ta sig en funderare över saker och ting.
    mjae....
    Håller inte med dig.
    Det kan finnas olika anledningar till att man per automatik säger nej till sex.
    Det behöver inte vara så att man inte vill. Det kan vara en form av lättja också. Det kan ju hända att den drivande partnern i förhållandet har lärt sig hur den andra parten fungerar. 

Det jag menar är att om man överbryggar den första instinkten att säga nej och istället "bara börjar ha sex" så kommer man in i ett nytt kännslostadie och kommer kanske då att njuta av sexet.

Ett enkelt exempel:
    Om jag vill ha sex och min partner inte vill ha det... Då går jag ner på hen.
    Hen slutar då att titta på tv och börjar titta på mig. Efter en stund är hen kåt och vi har fin-fint sex.

• Anonym (Your Mistress)
    Anonym (hen) skrev 2012-10-20 23:22:00 följande:
    mjae....

Håller inte med dig.

Det kan finnas olika anledningar till att man per automatik säger nej till sex.

Det behöver inte vara så att man inte vill. Det kan vara en form av lättja också. Det kan ju hända att den drivande partnern i förhållandet har lärt sig hur den andra parten fungerar. 

Det jag menar är att om man överbryggar den första instinkten att säga nej och istället "bara börjar ha sex" så kommer man in i ett nytt kännslostadie och kommer kanske då att njuta av sexet.

Ett enkelt exempel:

Om jag vill ha sex och min partner inte vill ha det... Då går jag ner på hen.

Hen slutar då att titta på tv och börjar titta på mig. Efter en stund är hen kåt och vi har fin-fint sex.

Javisst. Så kan man göra, men det är ju inte ett husfridsknull!
  • EvilEye

Vad innebär husfridsknull, mer exakt?

Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym (hen)
    Anonym (Your Mistress) skrev 2012-10-21 05:32:25 följande:

Javisst. Så kan man göra, men det är ju inte ett husfridsknull!
    Det jag svarade på var ditt inlägg:
    "Tycker personligen att de som vill ha sex trots att den andra inte är sugen borde ta sig en funderare över saker och ting."

• Marten

Ni tjejjer skall ju absolut inte tro att bara for att vi ger er sex sa VILL vi alltid ha sex.
    Det ar lika mycket husfridsknull fran en mans sida...men det hor liksom inte hemma i debatten.

• Anonym (hell no)

Aldrig i livet att jag skulle ha sex eller utföra sexuella handlingar om jag inte vill, bara för att hålla partnern på gott humör. Aldrig skulle jag vilja att min partner "ställde upp" för att jag är sugen. 

Skapas det  gnissel i relationen (grinigt och tjurigt uppträdande) för att partnern inte får sex när denne vill, är det inte en partner för mig. Då är det slut. 

• Mannen 58

Sexet är ofta kittet i ett äktenskap. 
    Utan gemensamt intresse av sex/kittet  så går äktenskapet på vilja och omsorg av barnen.( räkningarna, bilen, huset, semestern, golfen ,hundarna eller något annat kan hålla de samman med, men inte alltid eller för alltid)
    Om den ena parten vill ha ha sex eller mer sex  än den andra och inte får de så finns stor risk för otrohet eller skilsmässa. 
    Man ska inte behöva tjata. Man ska vara så tända på varandra så man inte kan hålla sig.

Höll på att tjata i 25 år. Slutade tjata.Gav upp. Skilde mig och har en ny kvinna och vi har sex flera gånger i veckan.
    Underbart! Hjärta

Svar på tråden Husfridsknull?