Husfridsknull?
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Dåligt. Sabbar min sexualitet och förhållandet. Jag har sex när jag vill ha sex, inte annars.
Vad innebär husfridsknull, mer exakt?
Ni tjejjer skall ju absolut inte tro att bara for att vi ger er sex sa VILL vi alltid ha sex.
Det ar lika mycket husfridsknull fran en mans sida...men det hor liksom inte hemma i debatten.
Aldrig i livet att jag skulle ha sex eller utföra sexuella handlingar om jag inte vill, bara för att hålla partnern på gott humör. Aldrig skulle jag vilja att min partner "ställde upp" för att jag är sugen.
Skapas det gnissel i relationen (grinigt och tjurigt uppträdande) för att partnern inte får sex när denne vill, är det inte en partner för mig. Då är det slut.
Sexet är ofta kittet i ett äktenskap.
Utan gemensamt intresse av sex/kittet så går äktenskapet på vilja och omsorg av barnen.( räkningarna, bilen, huset, semestern, golfen ,hundarna eller något annat kan hålla de samman med, men inte alltid eller för alltid)
Om den ena parten vill ha ha sex eller mer sex än den andra och inte får de så finns stor risk för otrohet eller skilsmässa.
Man ska inte behöva tjata. Man ska vara så tända på varandra så man inte kan hålla sig.
Höll på att tjata i 25 år. Slutade tjata.Gav upp. Skilde mig och har en ny kvinna och vi har sex flera gånger i veckan.
Underbart!