• emba

Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!

Hejsan! 
    Behöver snabb hjälp!
    Min dotter på 16 år har skaffat kille. Och hon vill att han ska sova över! Jag vet vad jag ska göra! Jag tror inte hon är mogen för pojkvänner eller att sova över! Och absolut inte med KILLAR! Jag har köpt en ny luftmadrass som jag ska lägga på andra sidan av hennes rum! ( Ca 6 - 7 meter ifrån varandra! ) Hon har frågat om dom kan få sova tillsammans men det blev ett stort NEJ! Hennes rum är precis jämte vårat så jag har sagt att villkoret är att dörren ska vara öppen. Och jag kommer att kolla till då och då så de håller sig på plats! Absolut inga kyssar eller annat. Tycker ni jag är för sträng?  
  • Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!
  • hjertat

Skärp dig ts. Hon är byxmyndig. Ta snacket med henne istället; om vikten av att skydda sig osv.

• emba

Jag vill att hon ska kunna lita på mej! Men dom får inte ha sex hemma hos oss! Hennes lillasyster kan se.. Hon är för ung. På nått sött hoppades jag på att hon var gay. För då kunde dom inte ha sex. Men det kan dom väll hemma hos honom då.

• Ordis

Blev det inte tillräckligt med fart i den andra tråden? Sömnproblem? Tråkigt liv?

• icy
    emba skrev 2012-10-14 00:22:57 följande:
    Jag vill att hon ska kunna lita på mej! Men dom får inte ha sex hemma hos oss! Hennes lillasyster kan se.. Hon är för ung. På nått sött hoppades jag på att hon var gay. För då kunde dom inte ha sex. Men det kan dom väll hemma hos honom då.
    Dom kanske redan har haft sex, vad vet du? 

Du kan inte stoppa det på något sätt. Sex är något naturligt och stänger dom dörren (som du förhindrar) kan inte syrran se väl? Hon kommer inte lita på dig ALLS eftersom du inte litar på henne som ber henne ha dörren öppen o grejer. Näää usch! 
  • Bibbidi
    emba skrev 2012-10-14 00:22:57 följande:
    Okej nu vet jag att du inte är seriös, bye bye.

Men innan jag går, seriöst, sluta gör fejktrådar. Du förstör den här sidan... 
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Ordis
    emba skrev 2012-10-14 00:10:16 följande:
    Och absolut inte med KILLAR!
    Men ligga med tjejer går bra?

Fan jag har lika tråkigt som du och svarar på dina trådar. Tur att mannen kommer hem i morgon. Suck.
  • icy

Trolla på en helg måste vara det mest ultimata nöjet kan jag tänka mig, eller inte

• Ordis
    Bibbidi skrev 2012-10-14 00:25:58 följande:

Du förstör den här sidan... 
    Den här sidan har varit tråkig sedan ANOF kom ut som troll. Mitt liv blev förstört. Gråter
  • Lills0der

Hej emba, får jag bara hoppa in här.
    jag träffade min kille när jag var 13 år... alla tänker säker whaaaaat 13år?!!
    vi fick börja sova över på helgerna hos varandra då, jag sov i en extra säng. men jag kan ju säga att de INTE stoppade oss från att ha sex på dagarna, för ni vet väl om att sådant kan se på dagarna. Vi föredrog sex på dagen eftersom vi inte ville att någon skulle höra oss. det bästa sättet är väl att inse att hon är mogen nog att ha sex, hon är byxmyndig och du måste lita på henne. Om inte annat så kan du väl prata med henne, ge henne kondomer om inte annat
    DU är säkert en as bra mamma, fortsätt med det och lita på henne. men förklara att det kommer konsekvenser i att inte skydda sig.
    Lycka till, kram på dig !

• 1464

Hahahaha hoppas det är en skämttråd!

Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!