• emba

Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!

Hejsan! 
    Behöver snabb hjälp!
    Min dotter på 16 år har skaffat kille. Och hon vill att han ska sova över! Jag vet vad jag ska göra! Jag tror inte hon är mogen för pojkvänner eller att sova över! Och absolut inte med KILLAR! Jag har köpt en ny luftmadrass som jag ska lägga på andra sidan av hennes rum! ( Ca 6 - 7 meter ifrån varandra! ) Hon har frågat om dom kan få sova tillsammans men det blev ett stort NEJ! Hennes rum är precis jämte vårat så jag har sagt att villkoret är att dörren ska vara öppen. Och jag kommer att kolla till då och då så de håller sig på plats! Absolut inga kyssar eller annat. Tycker ni jag är för sträng?  
  • Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!
  • LEG

Konsten att förlora en dotter kan inte beskrivas bättre än TS

• emba

Jag vill bara min dotters bästa! Jag vill va en dålig mamma! Jag vill finnas för min dotter på alla sätt och vis. Och igår berättade jag reglerna och som svar fick jag " mamma för första gången i mitt liv skäms jag över dej! " första gången kommer jag ha denna reglen sen när dom varit ihop ett tag kommer jag lätta lite på det. Fast det beror ju på hur han är som person också.

• icy
    LEG skrev 2012-10-14 00:31:57 följande:
    Konsten att förlora en dotter kan inte beskrivas bättre än TS
  • emba

Hör konstiga ljud från hennes rum!! Vad ska jag göra?? PANIK

• Ordis
    emba skrev 2012-10-14 00:49:23 följande:
    Det blev inget bra det här. Den är inte rolig.

Du får göra ett nytt försök. Andra tråden är inte rolig den heller.
    Sov på saken och återkom i morgon och försök göra en lite mer ANOF-inspirerad tråd, då sätter det nog fart.
  • icy
    Sluta trolla för i helvete och gå och ligg istället. 
  • XcsM
    Ordis skrev 2012-10-14 00:52:44 följande:
    Det blev inget bra det här. Den är inte rolig.

Du får göra ett nytt försök. Andra tråden är inte rolig den heller.
    Sov på saken och återkom i morgon och försök göra en lite mer ANOF-inspirerad tråd, då sätter det nog fart.
    Den här andra tråden får du gärna länka till, blev nyfiken nu
  • Lills0der
    Som sagt, lita på henne. gå och lägg dig. sätt in ett par öronproppar eller lite bomull i öronen om du har och försök att sova, om det nu är så att dem har sex, ja låt dem ha det. Om ni nu har pratat om blomor o bin så vet hon väl vad en kondom är, om hon inte använder det så finns dagen efterpiller. Låter säkert jätte slaskigt att skriva så, men ja...Hon är 16, du är hennes mamma, hon menade inte vad hon sa till dig. Hon håller på o bygger sitt liv, lär sig utav sina misstag, låt henne göra det.
  • Ordis
    XcsM skrev 2012-10-14 00:56:03 följande:
    Den här andra tråden får du gärna länka till, blev nyfiken nu
    Går det inte söka på ANOF?
Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!