Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Jag tycker inte att de har snygga kläder, för mycket rött. Däremot har jag sett andra barnkläder som har haft blandade färger på ett stilrent sätt. Väldigt snygga kläder! Men att lägga 250 kronor på en tröja känns felinvesterat oavsett hur tjock plånbok man än har.
Det här med dyra kläder kommer sen. Jag njuter av att kunna köpa prisvärt så länge som möjligt. Sedan kan man inte köpa klass, som något tidigare trodde i en annan tråd, utan stil sitter i förhållningssättet.
Alla köper väl de kläder de tycker om, Vare sig de kostar mycket eller lite man har ju olika smak och stil.
Klart det är WT! Pinsamt av TS att ens ställa frågan.... Jag menar, det vet väl alla? Klart man hellre köper Dior så att alla förstår hur mkt mer värde ens barn har jämfört med andras. Skulle ex aldrig sätta mitt barn i en skola där många har POP kläder, vill inte riskera att mitt barn blir smittat av WT värderingar.
bilden skulle med oxå...
(PS ironi - skulle aldrig lägga såna pengar på barnkläder)
Min butler har köpt den
Du måste vara en mycket osäker person, TS.
Jag handlar mycket kläder från POP.
Resten handlar jag begagnat på tex tradera eller i butik på hm/lindex/kappahl. Det viktiga är att det är sköna plagg, mjuka och att mitt barn kan röra sig ordentligt i dem.
Jag kunde inte bry mig mindre över vad andra köper för kläder till sina barn.