Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
White trash är ett helt löjligt uttrck. Det är ett uttryck som kan vara adekvat i USA, men INTE i Sverige. Det finns ingen anledning att säga WHITE eftersom den absoluta majoriteten av folk i lägre samhällsklasser automatiskt är vita här i Sverige. I USA kan det vara adekvat att betona att man menar en VIT fattig samhällsklass eftersom det där också finns en svart fattig samhällsklass. Men att här säga WHITE trash är enbart löjligt. Kalla det pack, slödder eller liknande - för det är ju det ni menar, eller hur - men säg inte WHITE trash . Om ni absolut måste tala engelska så säg TRASH (sopor).
Har nu inte barn själv utan min sambo har barn, vart inne i pop affärer åtskilliga gånger och har aldrig hittat något som faller mig i smaken..
Kul tråd! Tanken har inte slagit dig att inte tänka på märke utan handla det som är snyggt och praktiskt? Här blir det en del pop-kläder, för att jag tycker om dem. Lindex har också rätt fina kläder, Nova star är fint samt molo. Skulle aldrig i livet köpa kläder från dior, inte ens till mig själv. Det om något är att kasta pengar i sjön i mitt tycke. De pengarna lägger jag hellre på annat trevligt
Sen får du tycka att jag är WT om du vill, jag tycker att det du skriver när jag läser igenom dina inlägg är tramsigt. Att man ens orkar reflektera över hur andra ungar är klädda om det inte är så att kläderna är olämpliga.
Att särskriva rubriker är ännu mer WT.
Jag är uppriktigt less på detta WT-snacket! Låt folk göra vad de vill, så länge det inte skadar deras ungar! Om någon vill döpa sin son till Cewin för att hon/han tycker att det är det finaste namnet som finns, så ska väl folk skita i det, eller? Det är inte som att ungen heter "Fjärt-Eskil".
Dessutom så är PoP, enligt mig, ett av de dyrare märkena.