• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (hmmm...)
    Uffesson skrev 2012-10-30 13:46:34 följande:
    Jag blir lite förvånad faktiskt.

I tråden om mannen som slängde sin kvinnas trosor för att han önskade att hon skulle ha string istället, skrivs om vilken idiot han är. Men här finns det alltså folk som uppmuntrar TS till att bränna sin makes kläder.

Nog för att en senapsgul onepiece inte, enligt mig, är det snyggaste plagget någonsin. Men, han har lika mycket rätt att ha den som kvinnan hade rätt att ha kvar sina underkläder.
    Håller med!!!
  • LaJohannan

Respekt! Alla över 10 borde inte få bära detta hiskerliga plagg.

• Anonym (hanna)

OnePiece for ever!! Jag äger 3 st! Älskar dem OCH min man respekterar och älskar mig oavsett vad jag har på mig.

Älskar min make också!  :) 

• Anonym (�ngerfull)
    Wimsey skrev 2012-10-30 16:48:09 följande:

Det tror jag säkert.  Jag har egentligen ingen förståelse för att man förstör sin partners kläder, men jag kan sympatisera med känslan av att bo med någon som går i samma plagg dag ut och dag in utan att tvätta det ... jag tycker inte att det är rätt, men ibland gör man saker i affekt.
    Det var i affekt -rätt eller fel ? Jag har själv delade känslor Min man tror att det är "svärmor " som städat bort den som städat  bort den av någon anledning.Hon hade sagt att han såg ut som en jättebebisv i den vid ett tillfälle.
  • Anonym (otroligt  roligt)

Så otroooligt roligt att elda upp sin mans One piece!! You go girl!
    Måste få säga att även om en man gjort detsamma så hade jag garvat som fasiken!! Min man fick en (snygg) One piece av mig förra julen- den var snygg första-andra använingen men NU sitter den rätt så illa faktiskt- gällevare häng och sladdrig men han avguuuudar den och höjer den till skyarna..=)
    Jag har satt mitt gräns vid att utomhus är det TVÄRSTOPP att använda den .. (faktiskt så frågade han om det var okej att ha den till Ica Maxi??!! Aldrig i livet vråla jag... 

Hur som haver: Detta var så in i vassen kul!!!Cool     

• Anonym (Respektlöst)

Jag äger ett par mjukisbyxor som har efter åren blivit mina favoriter, har på dom alla tillfällen det är möjligt. Hade min sambo eldat upp dom för att hon tycket det var opassande eller inte snyggt nog så hade jag eldat upp hennes familjealbum eller nått med affektvärde för henne.

Otroligt respektlöst av TS, du borde skämmas.

• Anonym (otroligt  roligt)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-10-30 20:32:23 följande:
    Jag äger ett par mjukisbyxor som har efter åren blivit mina favoriter, har på dom alla tillfällen det är möjligt. Hade min sambo eldat upp dom för att hon tycket det var opassande eller inte snyggt nog så hade jag eldat upp hennes familjealbum eller nått med affektvärde för henne.

Otroligt respektlöst av TS, du borde skämmas.

och det är en jävla skillnad på ett familje album och ett par mjukis byxor!!! Du borde lära dig att ett plagg kan man köpa nytt och "gå in sig i" än ett familje album som inte går att få tillbaka och dessutom så kryper det inga djur i ett kortalbum.. SUCK
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (otroligt roligt) skrev 2012-10-30 20:44:19 följande:

och det är en jävla skillnad på ett familje album och ett par mjukis byxor!!! Du borde lära dig att ett plagg kan man köpa nytt och "gå in sig i" än ett familje album som inte går att få tillbaka och dessutom så kryper det inga djur i ett kortalbum.. SUCK
    Hämnas gör man sjufaldigt.
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(