• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • RazorTongue
    Bibbidi skrev 2012-10-30 00:45:27 följande:
    Om du är seriös så hoppas jag han eldar upp / slänger någonting som du tycker om också. 
  • Dragonball
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 22:07:29 följande:
    Nja från början var den gul.Nu hade den antigit en senapsgul nyans innan den fick gå in i den eviga vilan
    Om den var äcklig kanske du blir förlåten om du köper en ny och fin till honom. Man eldar inte upp andras saker...
  • Anonym (Ångerfull)
    Dragonball skrev 2012-10-30 04:43:21 följande:
    Om den var äcklig kanske du blir förlåten om du köper en ny och fin till honom. Man eldar inte upp andras saker...
    Jag har tänkt att köpa en anständig tvådelad träningoverall.Ena dottern har visat snygga på nätet.I natt sov han naken och det var riktigt mysigt . Han muttrar lite fortfarande  över var var "mysisen " (hans egna ord ) kan ha tagit vägen
  • nevermind

Men varför är det okej att han eldar upp TS's favoritplagg?? Det var ju så man INTE fick göra. Eller??

Jag blir förvirrad, hur ska ni ha det? Inte fan gör man något som man tycker är fel att andra gör. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Att elda upp TS's favoritplagg ger honom inte sparkdräkten tillbaka eller räddar förhållandet. Det ger INGENTING!

• Anonym

Det hade varit förbjudet om det varit något annat klädesplagg än en onepice! Nu när det var det så säger jag bara, bra jobbat! Hade min sambo haft en onepice så hade han fått flytta!

• maaammaaa

Dom kommer från america va, sparkdräkterna. Borde skaffa en med amerikanska flaggan mönstrad och elda upp den framför vita huset.

• maaammaaa

Tacka vetja Sverige. Jag borde köpa en blå dräkt och måla två gula sträck som  flagga och använda den i Finland nu när språkstriden rasar.

Tysk Ikea reklam.

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(