• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Pudding
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 22:07:29 följande:
    Nja från början var den gul.Nu hade den antigit en senapsgul nyans innan den fick gå in i den eviga vilan
    Blä. Klargul är illa nog tycker jag. Nä, nu börjar jag faktiskt sympatisera med ditt tilltag.
  • Thezz82

Hahaha humor! Hoppas bara han ser det på samma sätt.. Du kanske kan få nån av ungarna att ta på sig dådet istället hehe

• Mary Jo

Hoppas han eldar upp nåt av dina favoritplagg.

Va fan,sådär gör man väl inte,oavsett vad det är för plagg.  

Mamma till Vilja-10 och Tintin-12
  • Prissan

Det var verkligen inte schysst. Då kanske det är OK att han eldar dina kläder han inte gillar?

• Krans

Hi hi. Rätt kul faktiskt. Jag sydde ihop mitt ex's strumpor och satte ögon och och ormtunga på samtliga 16 paren. Bara för han var så otroligt korkad att dumpa sin tvättkorg hos mig som hade tvättstuga. Men för att istället hjälpa till gick han ut på krogen med sina polare. Så det blev till att sprätta för hans del när han sen frös om fötterna! HA!

• Anonym (hanna)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 12:32:56 följande:
    Han är 46 år ,våra tonårsbarn säger att dom får skämmas,dom vill  helst inte bjuda hem kompisar längre

Fattar du inte?! Det är ju en solklar taktik han körde  :)
  • Anonym (Haha)

Egentligen inte snällt, men det ser riktigt fånigt ut när vuxna människor bär sparkdräkt...

• Bibbidi

Om du är seriös så hoppas jag han eldar upp / slänger någonting som du tycker om också. 

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(