• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Dixit

TS varför gjorde du det?? Är det en godtagbar ursäkt att bränna något som inte du står ut med? 
    Såg tråden här om killen som hade slängt flickvännens alla trosor...oj vilket jävla liv det blev där! Tröttsamt fånigt.. 

• Anonym (Grow up)

Undra vad världen håller på att ta vägen?!
    Märks att barnuppfostran är under all kritik nu för tiden,eftersom folk verkar växa upp utan någon som helst respekt för andra utan bara tänker på sig själva.

Man eldar inte upp andras kläder hur mycket man än ogillar dem.
    Passar det inte dig att han bär one-piece är det bättre att ni går skilda vägar i stället.

Hoppas att han avslutar förhållandet med dig, för vem vet vad du förstör härnäst? 

Din omogna egoistiska lilla barnrumpa. 

• ForReal

Jag skulle tycka det var rätt kul faktiskt, om min sambo gjorde nåt sånt. Skulle nog liva upp vardagstristessen :)

• Minna76
    ForReal skrev 2012-10-29 20:18:01 följande:
    Jag skulle tycka det var rätt kul faktiskt, om min sambo gjorde nåt sånt. Skulle nog liva upp vardagstristessen :)

Samma här, jag skulle nog skratta åt det hela och tycka han var rät häftig som gjorde en sådan sak. Det är ju bara ett gräsligt fult klädesplagg.
  • ForReal
    Minna76 skrev 2012-10-29 20:20:53 följande:

Samma här, jag skulle nog skratta åt det hela och tycka han var rät häftig som gjorde en sådan sak. Det är ju bara ett gräsligt fult klädesplagg.
    Skål
  • fortsätt paddla

Annars kan man ju vara snäll och tvätta åt sin sambo, och bara råka sätta maskinen på 90 grader.

• Anonym (mensfläckar)
    Alltid Daph skrev 2012-10-29 19:23:09 följande:

Hur kan man bli upprörd över en sådan sak? Ni tycks då hetsa upp er över minsta lilla. Undrar hur ni reagerar när det VERKLIGEN hänt något.

Skriv den kommentaren i denna tråden istället: www.familjeliv.se/Forum-4-51/m67310391.html
  • Anonym (Elak unge)

Jag har gömt min fars fula kläder genom hela tonåren och det har han knappt märkt.

Kommer inte tveka att göra samma sak mot min älskling om det skulle behövas nån gång. 

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(