• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Uffesson

Jag blir lite förvånad faktiskt.

I tråden om mannen som slängde sin kvinnas trosor för att han önskade att hon skulle ha string istället, skrivs om vilken idiot han är. Men här finns det alltså folk som uppmuntrar TS till att bränna sin makes kläder.

Nog för att en senapsgul onepiece inte, enligt mig, är det snyggaste plagget någonsin. Men, han har lika mycket rätt att ha den som kvinnan hade rätt att ha kvar sina underkläder.

• Anonym (roligt)

Tycker det var rätt kul gjort ändå

• maaammaaa

Om du känner dig väldigt skyldig kan du köpa en ny och färga om den till senapsgul i tvätten innan han märker att den är borta. Säg då inte vad du gjort.

• Simon 681
    Uffesson skrev 2012-10-30 13:46:34 följande:

I tråden om mannen som slängde sin kvinnas trosor för att han önskade att hon skulle ha string istället, skrivs om vilken idiot han är. Men här finns det alltså folk som uppmuntrar TS till att bränna sin makes kläder.

Nog för att en senapsgul onepiece inte, enligt mig, är det snyggaste plagget någonsin. Men, han har lika mycket rätt att ha den som kvinnan hade rätt att ha kvar sina underkläder.

Prova att göra anonyma trådar med samma problem med några veckors mellanrum, och posa som tjej i ena och kille i den andra. Altt från att partnern har örfilat dig en gång till förstörande av annans egendom eller avsaknad av sex i ett förhållande. Mycket intressant.
  • Wimsey
    Uffesson skrev 2012-10-30 13:46:34 följande:

Jag kopierar in det jag skrev i den tråden (för lat för att skriva samma sak två gånger):
    Wimsey skrev 2012-10-30 16:07:18 följande:
    Vild gissning: en variant av onepiecetråden.
    Det finns en viktig skillnad dock, hygienaspekten ... jag har litegranna förståelse om någon slänger äckliga paltor även om de tillhör parnern (även om jag nog tycker att kommunikation är en bättre metod att komma tillrätta med problem)  men naturligtvis ska man inte lägga sig i vilken typ av klädesplagg ens respektive klär sig i.
  • Wimsey
    Wimsey skrev 2012-10-30 16:36:52 följande:
    Jag kopierar in det jag skrev i den tråden (för lat för att skriva samma sak två gånger):

Vad jag försöker säga: Jag tror faktiskt att en tråd där en kvinna kastat alla partnerns kalsonger utom en modell hade fått ett lika negativt mottagande som stringtrosetråden.
  • AngoStura
    Wimsey skrev 2012-10-30 16:39:12 följande:

Vad jag försöker säga: Jag tror faktiskt att en tråd där en kvinna kastat alla partnerns kalsonger utom en modell hade fått ett lika negativt mottagande som stringtrosetråden.
    Japp, och en man som eldat upp sin partners onepiece hade nog mötts av mer förståelse än en stingtrose-fan.
  • Wimsey
    AngoStura skrev 2012-10-30 16:45:23 följande:
    Japp, och en man som eldat upp sin partners onepiece hade nog mötts av mer förståelse än en stingtrose-fan.

Det tror jag säkert.  Jag har egentligen ingen förståelse för att man förstör sin partners kläder, men jag kan sympatisera med känslan av att bo med någon som går i samma plagg dag ut och dag in utan att tvätta det ... jag tycker inte att det är rätt, men ibland gör man saker i affekt.
  • Mamma020413

Tycker inte att det är okej att elda upp någon annans klädesplagg bara för att det inte faller dig i smaken.
    Nu har jag dock aldrig sett en endaste karl med en onepiece, men han kanske gillade den ? 

• Anonym (hade jag också)

Håller med dig TS! hade jag också gjort!!!!

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(