• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • lille Birger

TS. Det du gjorde är FEL. Du har inte rätt att elda ett klädesplagg som du inte tycker är snyggt. Du kan däremot försöka uppmuntra honom att klä sig i något annat.

• Adut 27

Först o främst, onepiece är inte snygga, men de är tamejtusan fantastiskt sköna! Men de är ju inga man går ut i...
    Vad hade du TS, sagt om din sambo eldade upp något av dina plagg som HAN tyckte var fult? Hade du tyckt att det är ok???

• Juronjaure
    Adut 27 skrev 2012-10-30 12:03:38 följande:
    Först o främst, onepiece är inte snygga, men de är tamejtusan fantastiskt sköna! Men de är ju inga man går ut i...
    Vad hade du TS, sagt om din sambo eldade upp något av dina plagg som HAN tyckte var fult? Hade du tyckt att det är ok???
    Jag vill ha en, de verkar assköna :) Jag undrar hur besvärliga de är när man går på toa dock... Jag vet ju hur barnen på min arbetsplats gör...Ned med dragkejdan, ärmar och hela överdelen åker ned i kisspölarna på golvet....mmm...fräscht... Men det går kanske att hålla upp på nåt sätt... Blir svårare om man är tjej och ska kissa ute i en buske...
  • maaammaaa

Det är väl inte så svårt man drar ner dräkten i ett buskage, skiter i luvan i misstag torkar sig och klär på sig igen går iväg och njuter av naturen och det tydligen nygödslade landskapet.

• Juronjaure
    maaammaaa skrev 2012-10-30 12:24:23 följande:
    Det är väl inte så svårt man drar ner dräkten i ett buskage, skiter i luvan i misstag torkar sig och klär på sig igen går iväg och njuter av naturen och det tydligen nygödslade landskapet.
    ASGARV!!!
  • Häpnad
    maaammaaa skrev 2012-10-30 12:24:23 följande:
    Hur enkelt som helst ju!
  • maaammaaa

Det är sant och jätteenkelt. Det är värsta gången jag gjorde bort mig i min fodrade vinterFörvånadarbetsdräkt. Det var min man som märkte att jag skitit i luvan efter att vi gått några meter.

• Alisa
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:19:28 följande:
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
    Ja sjuka lustar kan absolut tillskrivas den kvinna som tänder generellt på karlar i One Piece Tungan ute
  • Häpnad
    maaammaaa skrev 2012-10-30 13:17:58 följande:
    Det är sant och jätteenkelt. Det är värsta gången jag gjorde bort mig i min fodrade vinterFörvånadarbetsdräkt. Det var min man som märkte att jag skitit i luvan efter att vi gått några meter.
    Hahahaa...jag dör... Det var alltså en sann historia dessutom

• Petra645

Faaan vilken elak människa du är!! Hoppas han förstör något som du tycker om väldigt mycket!!

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(