• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • lördagsgodis

Jag brände ett par mjukisbyxor som min sambo hade för ett par år sedan. Dom var hans favoriter som han haft sen tonåren typ och var någon obestämd färg av grönt med flera ventelationshål som han så fint kallade det. Han var lite grumsig över det först men kom till sina sinnen och kom på att det nog var bäst så och inte blev jag utkastad snarare tackad för att jag bröt lodislooken

• Themis

Det borde finnas något lite mognare sätt att tackla detta på, men jag mår också illa av att se vuxna i onepiece så jag kan inte svära på att jag inte hade kunnat göra något liknande.

Hade ett ex som alltid gick i samma par mysbrallor hemma och spillde pissdroppar på dem dagligen för han var för lat för att torka sig- blääääää för killar med droppfläckar i skrevet...Kräks

Om att välja man: Den som nöjer sig med skit får sällan blommor. /Themis
  • Anonym (mensfläckar)
    Themis skrev 2012-10-29 18:56:41 följande:
    Det borde finnas något lite mognare sätt att tackla detta på, men jag mår också illa av att se vuxna i onepiece så jag kan inte svära på att jag inte hade kunnat göra något liknande.

Hade ett ex som alltid gick i samma par mysbrallor hemma och spillde pissdroppar på dem dagligen för han var för lat för att torka sig- blääääää för killar med droppfläckar i skrevet...Kräks
    Menar du inte: "blääääää för tjejer och killar med droppfläckar i skrevet..."

?
  • Themis
    Anonym (mensfläckar) skrev 2012-10-29 19:02:59 följande:
    Menar du inte: "blääääää för tjejer och killar med droppfläckar i skrevet..."

?
    Ja just det har jag inte upplevt, tack och lov. Men visst...
    Om att välja man: Den som nöjer sig med skit får sällan blommor. /Themis
  • Quineem

Men ärligt talat, om han bara går och myser med den hemma så vad är problemet? Oftast är inte myskläder snygga utan bara bekväma! Hur kan man bara vara så respektlös och förstöra nån annans kläder/prylar! Hoppas han förstör något som du gillar så du får se hur det känns!

• EnAnonumius
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 16:08:40 följande:
    Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor
    Nej jag blir knappast upprörd av att koka kaniner. Då kaniner/harar är något som jag faktiskt käkar när tillfälle ges.
    Nu var det längesedan jag åt en god kaninstuvning, hoppas att morfar har skjutit en hare nästa gång jag hälsar på honom. 

Det är mer upprörande att se folk som är så jäkla omogna att de skall skapa ursäkter för sig själva till varför de skall ha rätt att bränna den andres kläder, misshandla, slå sönder den andres saker etc etc, och så lägger de skulle på partnern genom att säga för sig själv: "hade h*n bara gjort <fyll i valfri kass ursäkt här>, så hade jag inte behövt bränna partnerns kläder, misshandla, slå sönder den andres saker etc etc..

Det är upprörande är denna jävla självrättfärdig som DU och några andra till i denna tråden sysslar med.

Om DU var så "desperat" för att den var så sunkigt och ful så hade du kunna varit jäkligt nykter i skallen i stället och tvättat den i stället. Men att försöka indirekt/ styra över en annan människa var denna skall göra (klä sig, bete sig etc) och inte göra (klä sig, bete sig etc) är alltid fel.

Som sagt plagget är dött och känslolöst det håller jag med om.
    Ditt agerande är som plagget, d.v.s dött och känslolöst.

Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • MrsKnapa

Jag hoppas han eldar upp dina kläder som hämnd...
    Jag hoppas även han inser vilken respektlös kvinna han lever med!!!

Och ni som skriver bra gjort!!
    Om TS stått så här, nu jävlar åkte kärringens klänning och hennes fula stövlar in i elden, så trött på att hon går runt i det!!! Senapsfärgad btw...

Då hade ni självklart oxå skrivit, bra gjort TS hejja, hejja va????

• maaammaaa

Jag är inte bättre heller. Min man hade ett par tunna vita byxor som skulle föreställa jeans. Hans svarta kalsonger lyste genom dem, han såg helfånig ut i dem. Jag blev sur och klippte två 20 cm diameter stora hål på rumpan på dem så att han inte skulle använda dem och erbjöd mig betala ett par riktiga jeans eller finbyxor åt honom. Han tjurade i två dar hotade med skiljsmässa och skrek och härjade. I efterskott har han sagt att han hade säkert blivit mobbad på jobbet om han användt dem innan de var klippta och var jättenöjd med dem jag betalat åt honom. Hade det hänt idag att han kommit hem i "vita gaypants" som nån kallat dem hade jag låtit honom bli mobbad.

• Alltid Daph

Hur kan man bli upprörd över en sådan sak? Ni tycks då hetsa upp er över minsta lilla. Undrar hur ni reagerar när det VERKLIGEN hänt något.

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(