• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym

Jag hoppas att han eldar upp något av dina älsklingsplagg.

• maaammaaa

Ok hör här då. Vi köpte splittnya dyra vita lakan. Jag fick mens och det blev en liten en cm fläck på lakanet. Den gick nästan bort i tvätten, aningen syntes. Min man slänger utan tvekan bort det för tänk om någon skulle se det. Jag räddade det och mamma får antingen använda blekmedel på fläcken eller klippa mattrasor av dem.

• FebruariVals

Jag slängde ut min killes väckarklocka från 4e våningen. Den tickade för högt.

Han blev faktiskt tacksam.

Blir han sur så erbjud dig köpa nya slappkläder, typ schyssta adidasbyxor med tröja till. Då ser han kanske t.o.m snygg ut!

-Även om världen gick under imorgon skulle jag plantera ett äppelträd idag-
  • maaammaaa

Tro inte att mina älsklingsplagg inte blivit uppeldade av honom. För sexiga, eller så hade jag "omedvetet gjort" andra killar galna i mig förr när jag använt dem. Så lite hämdkänslor hade jag också.

• axana

Bra gjort, onepiece är det fulaste och mest stillösa plagget jag kan tänka mig.

• Anonym (Ångerfull)

Han letar och letar.Ungdomarna säger åt honom att skärpa sig och att han ska vara glad att han inte hittar den jävla "fuldressen " Jag undrar hur länge jag kan hålla masken ?

• Emmelié89
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 21:50:53 följande:
    Han letar och letar.Ungdomarna säger åt honom att skärpa sig och att han ska vara glad att han inte hittar den jävla "fuldressen " Jag undrar hur länge jag kan hålla masken ?

Hahaha, jag kan inte sluta garva! Full pott till dig!
  • Pudding

Finns det verkligen senapsfärgade onepiece? Det känns sjukt fel, lite som socker på surströmmingen eller nåt.

Men oavsett, man eldar inte upp sin partners kläder. Nej, så gör man bara inte.

• Anonym (Ångerfull)
    Pudding skrev 2012-10-29 22:03:43 följande:
    Finns det verkligen senapsfärgade onepiece? Det känns sjukt fel, lite som socker på surströmmingen eller nåt.

Men oavsett, man eldar inte upp sin partners kläder. Nej, så gör man bara inte.
    Nja från början var den gul.Nu hade den antigit en senapsgul nyans innan den fick gå in i den eviga vilan
  • Billig trevnad

Förstår dig verkligen TS.
    Men hur reagerar du om han börjar elda upp dina kläder som han inte gillar?

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(