• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Häpnad

[quote=67363530][quote-nick]maaammaaa skrev 2012-11-01 19:59:17 följande:[/quote-nick][/quote] Måste haaa! Ursnygga och så versatibla!

It 'll work out. Stavaprogrammet föreslår dock: it'öl workshop outfit. Obegripligt.
  • Anonym (�ngerfull)

Nu har en köpt en ännu fulare.En brun i plysch.Jag som hade gett honom en så fin addidas träningsoverall ,tvådelad.Dags att plocka fram tändstickorna igen eller?

• sextiotalist
    Anonym (�ngerfull) skrev 2012-11-18 00:18:05 följande:
    Nu har en köpt en ännu fulare.En brun i plysch.Jag som hade gett honom en så fin addidas träningsoverall ,tvådelad.Dags att plocka fram tändstickorna igen eller?
    Saknar den mannen all känsla för smak eller?

Det låter som det är dags för nästa steg i processen. Sexstrejk (det brukar ta säger de som testat det) 
  • Hemligkvinna

Jag använder också onepiece hemma, men brukar inte gå ut i den så ofta. Eller ja, det händer väl ibland men nu har man ju vinterjackan på som döljer det mesta.

Tycker att det är ett ruggigt bekvämt plagg. Har även köpt en sån modell i pyjamas och ska beställa 2 till, så att jag slipper längta efter den varje gång den är i tvätten.

Men kläderna används max 2dgr här hemma. Barnen har också varsin onepiece, men inte min man. Får väl ge honom en i julklapp.

• sextiotalist
    Hemligkvinna skrev 2012-11-18 09:18:16 följande:
    Jag använder också onepiece hemma, men brukar inte gå ut i den så ofta. Eller ja, det händer väl ibland men nu har man ju vinterjackan på som döljer det mesta.

Tycker att det är ett ruggigt bekvämt plagg. Har även köpt en sån modell i pyjamas och ska beställa 2 till, så att jag slipper längta efter den varje gång den är i tvätten.

Men kläderna används max 2dgr här hemma. Barnen har också varsin onepiece, men inte min man. Får väl ge honom en i julklapp.
    Hade jag haft en onepiece så hade min sambo sexstrejkat (och viceversa). Detta plagg kommer in innanför dessa väggar.

Sympatierna är helt på TS sida 
  • Hemligkvinna
    sextiotalist skrev 2012-11-18 09:22:03 följande:
    Hade jag haft en onepiece så hade min sambo sexstrejkat (och viceversa). Detta plagg kommer in innanför dessa väggar.

Sympatierna är helt på TS sida 
    Nödvändigt. Man vet ju ändå vad som finns bakom. Och ja, jag är sexig. Kläderna åker ju ändå av när man har sex. Ska man då gå runt i porriga kläder konstant.
  • sextiotalist
    Hemligkvinna skrev 2012-11-18 09:51:06 följande:
    Nödvändigt. Man vet ju ändå vad som finns bakom. Och ja, jag är sexig. Kläderna åker ju ändå av när man har sex. Ska man då gå runt i porriga kläder konstant.
    Sexstrejken skulle vara ett vapen för att få bort detta plagg. Inte för att man skulle bli impotent (jo det också). Inte ens mitt barn skulle få ett sådant plagg (nu råkar han tycka att det är lika fult som vi gör).

Foppatofflor och onepiece är totalförbjudna i det här hemmet (enigt beslut av alla familjemedlemmar).

Det är fruktansvärt fult plagg, sparkdräkt åt vuxna *skakar på huvudet*    
  • Hemligkvinna

Hahaha. vi har allihopa crocs också hahaha Tungan ute

Smaken är som baken

• Anonym

Stövlar för regnbågsfamiljer....snälla moderator....jag har inte påstått något...det var en ofrivillig tanke som slog mig, MISSHANDLADE mig.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(