• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Tom Araya

Ogillar att man förstör varandras saker...men one-piece måste vara höjden av dålig smak! Kräks

• Moder1

Vissa saker gör man inte, och detta var en sådan sak man inte gör. Vill han ha sin dräkt så köp det eller dumpa honom om det stör för mycket. Skäms inte han över den så bör inte du göra det.

• maaammaaa

Gott folk om ni ställer stringförespråkaren och onepiecebrännerskan mot varann. Hon brände min onepiece för att hon inte gillar den nu kastar jag bort hennes trosor förutom string  för att jag inte gillar dem så hade han kommit i bättre dager. Vi vet ju inte hur ts man är som person heller men högst antagligen en rätt modemedveten man.

• Helle333
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 10:55:03 följande:
    Elda vardagstrosorna om dom är sunkiga ,då får hon tillfälle att köpa nya .Det glädjer nog henne bara.Vi kvinnor är dåliga på att slänga ibland

Fast nu slängde karln ALLA hennes trosor som inte var string. Hoppas hon slänger alla hans kallingar o köper string till honom så han får känna hur "skönt" det är med såna. Och jag hoppas hon har p-medel som stoqar mensen eller har menskopp eller tamponger som aldrig läcker så hon slipper gå med blodiga byxor en vecka i månaden.
  • nozpa

Onepiece och foppatofflor är helt okej att elda upp. Fy tusan så gräsligt. Annars bör man nog inte förstöra varandras saker nej. Men jag har fått några fula plagg att försvinna jag med här hemma. Så kan det gå.

• sextiotalist
    nozpa skrev 2012-10-31 10:08:57 följande:
    Onepiece och foppatofflor är helt okej att elda upp. Fy tusan så gräsligt. Annars bör man nog inte förstöra varandras saker nej. Men jag har fått några fula plagg att försvinna jag med här hemma. Så kan det gå.
    Det anser jag också, dessa otyg borde inte ens finnas alls. Så jag håller med dig i varenda mening :)
  • YummyMami

Min man tappade sina glasögon på bussen i fyllan och villan. Jag avskyr dem, fula jävlar. Han ser ut som nördarnas konung i dem. Jag bad och böna högre makter om att hoppas de var borta för alltid! Men NEJ de var kvar! Jag funderade sätta klacken på dem när jag tog ut dem och säga, "verkligen synd älskling, någon måste ha trampat på dem". Men NEJ, det gjorde jag inte heller. Jag lämnade tillbaka dem med orden, jag trampa inte sönder dina jävla fula glasögon så du ska ge Fan i vad jag har för hårfärger" (han har haft en hel del åsikter om mitt hår, jag har tidigt om hans glasögon).

Man måste respektera varandras smak även om man kräks i smyg.

Undrar förresten vad han sade när han kom på att mysplagget är borta.

• Anonym
    Juronjaure skrev 2012-10-30 12:19:53 följande:
    Jag vill ha en, de verkar assköna :) Jag undrar hur besvärliga de är när man går på toa dock... Jag vet ju hur barnen på min arbetsplats gör...Ned med dragkejdan, ärmar och hela överdelen åker ned i kisspölarna på golvet....mmm...fräscht... Men det går kanske att hålla upp på nåt sätt... Blir svårare om man är tjej och ska kissa ute i en buske...

Vi vuxna lyckas gå på toa utan att sörja ned oss...
  • Anonym (�ngerfull)
    YummyMami skrev 2012-10-31 10:28:46 följande:
    Min man tappade sina glasögon på bussen i fyllan och villan. Jag avskyr dem, fula jävlar. Han ser ut som nördarnas konung i dem. Jag bad och böna högre makter om att hoppas de var borta för alltid! Men NEJ de var kvar! Jag funderade sätta klacken på dem när jag tog ut dem och säga, "verkligen synd älskling, någon måste ha trampat på dem". Men NEJ, det gjorde jag inte heller. Jag lämnade tillbaka dem med orden, jag trampa inte sönder dina jävla fula glasögon så du ska ge Fan i vad jag har för hårfärger" (han har haft en hel del åsikter om mitt hår, jag har tidigt om hans glasögon).

Man måste respektera varandras smak även om man kräks i smyg.

Undrar förresten vad han sade när han kom på att mysplagget är borta.
    Han undrar fortfarande och muttrar lite
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(