LaFontaine skrev 2014-06-28 19:23:51 följande:
Min ex-man och jag lekte en lek när vi körde. När som helst kunde han be mig berätta vilken färg bilen bakom hade. Då fick jag INTE kolla utan skulle ha koll på det. På det sättet lärde jag mig kika i speglarna med jämna mellanrum!
Åh det kanske man skulle börja med. Lite tight om tid dock eftersom körningen är på torsdag haha. Ska helt klart försöka tänka mer på det. Ärligt så har jag inga förhoppningar om att få kortet, känns som att jag inte alls är redo, att jag borde träna mycket mer.
Niillis skrev 2014-06-28 20:22:33 följande:
Tänk på att e det rödljus och du närmar dig släpp bara gasen växla kanske ner till tvåan jag har problem i svängen får upp kopplingen precis innan sväng in måste träna bort
Jag försöker att växla ner i god tid innan svängar så att jag hinner få upp kopplingen utan stress. Känns som att min lärare påpekar på tok för lite när jag själv vet att jag gör fel, samtidigt så berömmer han mig när jag rättar till mitt misstag så han är ju medveten om felet jag gör men han kanske vill se om jag är medveten om det?
Skrivning imorgon, kräääks vad nervös jag är. Känns som att jag aldrig någonsin kommer klara det.