Marinero skrev 2013-04-23 14:37:30 följande:
Afasi: det du behöver är rutin, jag känner igen din känsla till punkt och pricka! Men jag tvingade mig själv, jag bestämde mig att nu j-ar! Du kommer lära dig bara du ger dig f-n på det

Jag om ngn hade svårt för växling, anpassning etc i början men efter MYCKET tragglande och körande så satte det sig! Rädslan blir du av med genom att bara köra och köra! Tillslut kan du det och du undrar hur det gick till

Jag lovar att det kommer lätta

Det är bara att bestämma sig, de va då jag verkligen lyckades! För ett år sedan trodde jag att jag va högst olämplig att köra bil. Men så va ju inte fallet

Jag hålle rpå dig!
Tack för peppningen, det kan jag behöva! Varför skulle jag annars startat tråden

Det känns ju som att man aldrig kommer lära sig, men det lär man ju inte göra om man inte försöker. Det som stör är nog att vi inte hittat en plats som är bra att starta på. Förra gången var vi på en parkering men där var det ju en massa bilar så jag blev ju stressad som fan.
LaFontaine skrev 2013-04-23 14:59:16 följande:
Tack
Maken, aka handledaren lät meddela att han tror att jag kommer att misslyckas men att han vill att jag gör det i alla fall. Det kan vara nån form av omvänd psykologi det där. Jag råkar tagga till på sånt nämligen
Förlåt men HAHAHAHAHAHAHA. Det låter ju sannerligen som någon form av omvänd psykologi!
ahead skrev 2013-04-23 16:12:09 följande:
Jag hade min skrivning igår, och även uppkörningen. Gick galant!!!
Nu har jag körkort

Tips till Er som ska göra det,
Provet är inte alls så svårt som man tror, jag själv pluggade mycket via
korkortonline.se, och tyckte faktiskt frågorna där är mycket svårare!!
Och med körningen, andas andas och andas!! Tänk på planera, det är superviktigt, motorbromosa MYCKET - Miljövänligt = BRA, vilket dom gillar! Kolla speglar mycket, nästan överdrivet så dom ser att du verkligen kollar, döda vinklen är superviktig också.
Grattis till körkortet!