• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Soffan
    MissKaos skrev 2013-03-15 06:47:03 följande:
    Pos aäl test idag! Passande till helgen. Blev glad gubbe redan igår men inte fullt pa de andra teststickorna. Idag bade glad gubbe och fullt pa stickorna. Har haft ordentligt ont sedan i onsdags och massor med fertila flytningar. Snart dax for väntan pa bim igen. Försök6.
    Hur är läget i tråden?
    Härligt! Bara att ligga på från ooch med idag Skrattande 

• CA5
    MissKaos skrev 2013-03-15 06:47:03 följande:
    Pos aäl test idag! Passande till helgen. Blev glad gubbe redan igår men inte fullt pa de andra teststickorna. Idag bade glad gubbe och fullt pa stickorna. Har haft ordentligt ont sedan i onsdags och massor med fertila flytningar. Snart dax for väntan pa bim igen. Försök6.

Hur är läget i tråden?

Vad bra! Låter som en dunder äl ;) Kör på!

Jag väntar mest in mitt vul som är nästa fredag. Mår annars väldigt illa, trött, lätt irriterad, molvärk och öm i brösten. Har även fått utslag på ryggen som jag väldigt gärna vill att doktorn ska kika på.

Känner mig inte alls het med andra ord ;)
  • MissKaos
    Soffan skrev 2013-03-15 07:15:54 följande:
    Härligt! Bara att ligga på från ooch med idag Skrattande 

..eller igår Oskyldig..
    Hoppas det inte är ÄL cystor bara. Utan riktig Äl! Jag har ju en tendens att få cystor.
    CA5 skrev 2013-03-15 08:09:00 följande:

Vad bra! Låter som en dunder äl ;) Kör på!

Jag väntar mest in mitt vul som är nästa fredag. Mår annars väldigt illa, trött, lätt irriterad, molvärk och öm i brösten. Har även fått utslag på ryggen som jag väldigt gärna vill att doktorn ska kika på.

Känner mig inte alls het med andra ord ;)

Nä, minns att man var rätt sliten i början. Och så fick jag ju mage meddetsamma så jag såg rätt tjock ut, byxorna klämde, kissenödig konstant, illamåeende, finnar och gråtig *s* Sexy baby!

tidigtVUL är bra så slipper man oroa sig.

Jo, flytningar. Äckliga detaljer: Jag har fått ut säkerligen 1 msk äggvita (ej genomskinlig) i trosorna för ngn dag sedan x flera. Förrgår tror jag. Ganska vidrigt faktiskt. Gick nog bygg any bro till danmark med det. Alldrig fått så mkt förrut? Får ni det? iiieeeeuuuu
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-13 07:54:23 följande:
    Lycka !!! igår slutade mensen
    Härligt! Dax för lite samvara med mannen snart då. Eller som man säger ." Cotius får ske vid för conceptionen gynsamt tillfälle" har nog jobbat som syrra för länge nu Eller ska man dra den som en raggningsreplik ikväll? Älskling, det är för conseption gynsam tidpunkt för cotius nu. Kan du tänka dig?? *fnissar* 
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Du o jag följer äl ganska exakt tror jag misskaos! :) fick gladgubbe i dag. Tar det dock lite 'lagom' här, men det vi har lust o tid för får det bli.

Hade oxå rejäl äl-flytning igår! O då va d definitivt neg enl testerna.. Hur tidigt brukar de komma? Trodde de kom mer i anslutning till äl, men innan har jag aldrig funderat o 'känt' min kropp som nu när d kommer till äl,mens,pms etc.. För jag borde ju få äl om ca 24-36 timmar eller vad d brukar va efter possitivt test.. Jaja, än känns allt lungt med bli-gravid får väl se om några månader (om d ej tagit sig innan såklart) hur man känner då.

CA5 1 vecka kvar nu bara då! Spännande.

• 3 barns mamma84

Hahaha GYN undersökning älskling vill du undersöka mig lite

• MissKaos
    görabebis skrev 2013-03-15 10:38:44 följande:
    Du o jag följer äl ganska exakt tror jag misskaos! :) fick gladgubbe i dag. Tar det dock lite 'lagom' här, men det vi har lust o tid för får det bli.
    Hade oxå rejäl äl-flytning igår! O då va d definitivt neg enl testerna.. Hur tidigt brukar de komma? Trodde de kom mer i anslutning till äl, men innan har jag aldrig funderat o 'känt' min kropp som nu när d kommer till äl,mens,pms etc.. För jag borde ju få äl om ca 24-36 timmar eller vad d brukar va efter possitivt test.. Jaja, än känns allt lungt med bli-gravid får väl se om några månader (om d ej tagit sig innan såklart) hur man känner då.

CA5 1 vecka kvar nu bara då! Spännande.
    Ja, denna cykeln gör vi det! Spännande.
    Flytningarna kommer ofta före själva ÄL om jar har fattat rätt?
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-15 14:29:29 följande:
    Hahaha GYN undersökning älskling vill du undersöka mig lite
    Mmm Vilka inviter!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

små blöder fortfarande märktes efter sex fan också blött 1 v nu snart inte mke men lite sen sticker de lite på sidorn precis som vid min graviditet inte kan de va ägglossning redan? :S  blir galen på detta ite blir man klokare om man gör trades test sett spök test på båda jag tagit :/  äch de är la bara vänta och se ifall detta illmående och stickningarna blir värre :P

• 3 barns mamma84

Har haft lite avslag efter mensen men nu kanske man kan ha sex.

hur går det för er flickor ? 

• MissKaos

Gissar på äl igår. Nu bara att vänta... och inte hoppas foör mkt.

På väg till ullared lite spontant sådär.

• MissKaos

Gissar på äl igår. Nu bara att vänta... och inte hoppas foör mkt.

På väg till ullared lite spontant sådär.

Svar på tråden Solstrålarna