• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan

hmm 35 i cykel så det borde vara på dag 18-19 kanske 20 mars jag har äl men just NU e jag super kåt

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-17 13:35:02 följande:
    hmm 35 i cykel så det borde vara på dag 18-19 kanske 20 mars jag har äl men just NU e jag super kåt
    Det blir man ju runt ÄL! Så ta chansen, passa på...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-03-17 13:36:22 följande:
    Det blir man ju runt ÄL! Så ta chansen, passa på...

Jo man ska ju passa på en er smått orolig över att jag äter pencillin 3 ggr dagligen. Om det skulle på värka något .

Hur går det för dig ? 
  • babylängtan20

mensen tog slut i fredags och har haft som spottings idag(var inget imorse men nu på kvällen kom lite ljusbrunt :S ) med har till och med fortfarande mensvärk :/ mensen började lixom 9 mars what the fuck :O

så gjorde ett test blir helt galen på det :s  gör alla traderas stickor såhär :s jag tycker mig se ett svagt streck vet ej om de kan vara spök eller inbillning :s

• MissKaos

Nej, det gör dom inte. Mina blir helt blanka. Jag tycker du ska kolla m gyn. Hcg sitter ju i länge efter mf, när var. Ditt?,eller ny gravidiet. Upp till 9 veckor har jag hört man kan få utslag på. Tester. Min gyn sa 4.

babylängtan20 skrev 2013-03-17 22:13:17 följande:
    mensen tog slut i fredags och har haft som spottings idag(var inget imorse men nu på kvällen kom lite ljusbrunt :S ) med har till och med fortfarande mensvärk :/ mensen började lixom 9 mars what the fuck :O

så gjorde ett test blir helt galen på det :s  gör alla traderas stickor såhär :s jag tycker mig se ett svagt streck vet ej om de kan vara spök eller inbillning :s

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-17 22:13:17 följande:

4-9 veckor beror på nog också hur lång gången man var efter mf-ma men kolla upp detta o gör ett nytt test om 1 vecka ca

jag ser inget via datorn 
  • MissKaos

Babylängtan:

Kan det vara markeringen där det pos strecket ska bli som du ser? Det kan man ju se på nästan alla test.

JAg ser i mobilen, men inte på datorn

• görabebis

Blev inge mer sex, blev inbeodrad på jobbet ist. Så kan d gå när man jobbar i vården :/ pengar blir det iaf haha.

Babylängtan ring mvc eller där du var och gjorde vul efter ma, de kanske kan ta ett blodprov på dig så får du lite mer lugn och klarhet? man får ibland vara 'jobbig o påstridig' för att bli lyssnad på.. En arbetskamrat fick ma, 4 v senare blödde hon fortfarande mellanblödningar och d fick göra en ny skrapning. Något litet litet låg kvar och störde.

• görabebis

Tillägg mina test från tradera (samma du har) har endast visat hel negativt. O håller med som miss kaos skriver att där de possitiva strecket ska vara är ju ofta som ett genomskinligt streck på nästan alla test. Har inte tyckt de varit någon tvekan alls på mina negativa. Inte till nån hjälp kanske.

• MissKaos
    görabebis skrev 2013-03-18 11:41:32 följande:
    Blev inge mer sex, blev inbeodrad på jobbet ist. Så kan d gå när man jobbar i vården :/ pengar blir det iaf haha.

Babylängtan ring mvc eller där du var och gjorde vul efter ma, de kanske kan ta ett blodprov på dig så får du lite mer lugn och klarhet? man får ibland vara 'jobbig o påstridig' för att bli lyssnad på.. En arbetskamrat fick ma, 4 v senare blödde hon fortfarande mellanblödningar och d fick göra en ny skrapning. Något litet litet låg kvar och störde.

Är inte vi på samma dag? Efter ÄL är det ju inte så mkt att göra åt saken längre ändå...
    Gudinnan skrev 2013-03-17 20:54:10 följande:

Jo man ska ju passa på en er smått orolig över att jag äter pencillin 3 ggr dagligen. Om det skulle på värka något .

Hur går det för dig ? 

Nej, det kan ju inte påverka ngt innan det ens har fäst i livmodern.
    ÄL+3 idag. *väntar*
Svar på tråden Solstrålarna