görabebis skrev 2013-03-18 21:11:34 följande:
Babylängtan jag tycker inte att det låter normalt.. Kan du inte komma iväg till gyn innan? Eller låna någons telefon så du kan ringa dit iaf.
Ok att kroppen kanske 'bara' är i obalans, men eftersom du haft ett ma så tycker jag det behövs kollas upp. Tog de cellprov på dig när du var hos gyn?
jo men det kan ju inte vara några gravrester kvar eftersom vi hade en efterkontroll ca 2 v efter min cytuecbehandling och allt hade kommit ut det såg vi på vul . nej de gjorde dem inte för jag är för ung jag är bara 20 cellprover tar man när man är 23?
mitt första missfall kom kroppen igång direkt med .. och jag hade försyått om den var i obalans nu okej men då blöder jag antingen längre eller så tar det tid men jag tp skvätter ju lite då och då och går ifrån vanliga flytningar till blod och har mensvärk som känns som mensen ska börja om igen.. och graviditet har jag uteslutit har fått negtivt eller spöktester. dock sägs det att det kan ta ett tag inna kroppen visar ett plus efter ett missfall eftersom den inte riktigt återställt sig .. men som sagt gyn finns 2,5 mil bort tyvärr :/ så måste boka en tid och får säkerligen ingen tid förrän nästa vecka isf :/