• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan

Om man har cykel på 35-36 och lufus ca 14  När har man ägglossning borde ha varit hmm 19-20 men jag känner inte av varken vattninga rinniga eller tjocka flytningar.
    Guuuud vad är detta.
    Sista mensen var 6:e mars .
    Enligt det jag räknade kom jag fram till 18-19 ca men enligt kalendern 27:e om jag inte mins fel .   

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • babylängtan20

nej vi har ingen :)någon av oss brukar alltid ha pengar på telefonen annars men nu har vi bra gratis surf :P

tror ni det kan vara normalt att ha mens i 10 dagar efter ett missed abortion?

• görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-18 20:19:30 följande:
    Om man har cykel på 35-36 och lufus ca 14  När har man ägglossning borde ha varit hmm 19-20 men jag känner inte av varken vattninga rinniga eller tjocka flytningar.

Guuuud vad är detta.

Sista mensen var 6:e mars .

Enligt det jag räknade kom jag fram till 18-19 ca men enligt kalendern 27:e om jag inte mins fel .   

Med 35-36 dagars cykel och 14 dagars lufas så blir väl äl 27 mars? Alltså äl blir ju 3 v efter första mensdag med 35 dagars cykel sen 2 v till bim efter det.
  • Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-18 20:32:52 följande:

Med 35-36 dagars cykel och 14 dagars lufas så blir väl äl 27 mars? Alltså äl blir ju 3 v efter första mensdag med 35 dagars cykel sen 2 v till bim efter det.
    Jag e förvirrad då min kropp e som den e räknade 16 dagar till mens och 14 dagar äl  
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-18 20:21:45 följande:
    nej vi har ingen :)någon av oss brukar alltid ha pengar på telefonen annars men nu har vi bra gratis surf :P

tror ni det kan vara normalt att ha mens i 10 dagar efter ett missed abortion?
    Efter min ma blödde jag i 7 dagar detta gör jag ovs mf ma eller mens så alltid 7 dagar
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-18 20:57:24 följande:
    Efter min ma blödde jag i 7 dagar detta gör jag ovs mf ma eller mens så alltid 7 dagar
    jag blir galen på detta.. till o börja med hade ja INGA pms symptom denna månad absolut inga.. först fick jag spotting ca 6:e mars sen 9e mars kom de lite blod 10e störtblödde jag med hemsk mensvärk och allt hade så i ca 4 dagar sedan på fredagen blödde jag inget och hade helt vanliga flytningar när vi hade sex fanns de fortfarande kvar lite blod så vi väntade och sen kom de mer blod.. på lördags morgonen var det helt vanliga flytningar igen och när vi haft sex var det som vanligt sen ca 20:00 på kvällen kom det blod igen.. sen på söndags morgonen var det inget alls och sen helt plötsligt vid ca 20-21:00 var mina trosor blöta .... de var fullt med ljusbruna flytningar imorse när jag vaknade var det ingenting och sen helt plötsligt på praktiken hade jag blött wtf !!! är detta mens eller mellan blödningar..   vet inte hur man ska ta detta :S mensvärk har jag haft sen typ en vecka innan mensen men har inga ömma bröst..

och gyn kommer jag inte få tag i förrän på fredag ..

tror ni verkligen det kan vara sån obalans eller varför skvätter jag bara lite då och då :S
  • görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-18 20:56:14 följande:
    Jag e förvirrad då min kropp e som den e räknade 16 dagar till mens och 14 dagar äl  

Kollar man bak i tråden så slutade din mens 12 mars o som du slrev ovan började den 6 mars. Om du skulle ha äl 18-19 som du tror så blir cykeln bara 26 dagar. Eller förstod jag fel när du skrev 18-19, du kanske inte menade det som datum :)
  • babylängtan20

juste och min ägglossning är beräknad på fredag / lördag tror ni den också förskjuts pga blödningarna :S'?

• görabebis

Babylängtan jag tycker inte att det låter normalt.. Kan du inte komma iväg till gyn innan? Eller låna någons telefon så du kan ringa dit iaf.

Ok att kroppen kanske 'bara' är i obalans, men eftersom du haft ett ma så tycker jag det behövs kollas upp. Tog de cellprov på dig när du var hos gyn?

• Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-18 21:05:35 följande:

Kollar man bak i tråden så slutade din mens 12 mars o som du slrev ovan började den 6 mars. Om du skulle ha äl 18-19 som du tror så blir cykeln bara 26 dagar. Eller förstod jag fel när du skrev 18-19, du kanske inte menade det som datum :)
    Det stämmer började 6:e slutade 12:e så då äl inträffar 27:e ? ååååååååååååååh vilken evighet
Svar på tråden Solstrålarna