Gudinnan skrev 2013-03-18 20:57:24 följande:
Efter min ma blödde jag i 7 dagar detta gör jag ovs mf ma eller mens så alltid 7 dagar
jag blir galen på detta.. till o börja med hade ja INGA pms symptom denna månad absolut inga.. först fick jag spotting ca 6:e mars sen 9e mars kom de lite blod 10e störtblödde jag med hemsk mensvärk och allt hade så i ca 4 dagar sedan på fredagen blödde jag inget och hade helt vanliga flytningar när vi hade sex fanns de fortfarande kvar lite blod så vi väntade och sen kom de mer blod.. på lördags morgonen var det helt vanliga flytningar igen och när vi haft sex var det som vanligt sen ca 20:00 på kvällen kom det blod igen.. sen på söndags morgonen var det inget alls och sen helt plötsligt vid ca 20-21:00 var mina trosor blöta .... de var fullt med ljusbruna flytningar imorse när jag vaknade var det ingenting och sen helt plötsligt på praktiken hade jag blött wtf !!! är detta mens eller mellan blödningar.. vet inte hur man ska ta detta :S mensvärk har jag haft sen typ en vecka innan mensen men har inga ömma bröst..
och gyn kommer jag inte få tag i förrän på fredag ..
tror ni verkligen det kan vara sån obalans eller varför skvätter jag bara lite då och då :S