• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan
    babylängtan20
    Jag läste din blogg och såg vad som hade hänt er Gråterbeklagar stort stort kram till er något som absolut inte fick hända.
    Hur kommer ni nu att göra får du någon hjälp pga 3 mf eller 3:e ma om man nu säger så.
    Hoppas verkligen du kommer att komma tillbaks snabbt igen.

Hej!
    Har inte varit inne på evigheter men nu säger jag hej till er det var en väldigt tyst tråd om man får säga så.
    Hoppas det blir liv igen.
    Hur det går för mig ??
    Hmm ja jag vet inte själv som sagt.
    Har BIM 18/6 och hade stegring på Äl 3/6
    Men jag har fortfarande halv stegring på Äl stickorna
    Gjorde yttligare en idag sista tack o lov och ja det är så rött man ser båda 2 strecken klart och tydligt.
    Har en Cb digital som jag kommer att ta på Tisdag då jag har BIM.       
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • MissKaos

Hoppas på + för dig på tisdag!

Rul idag. 14+3 allt såg fint ut. En liten snopp såg vi så jag hsr firat m att köps några små plagg i blått

Gudinnan skrev 2013-06-12 13:16:30 följande:
    babylängtan20

Jag läste din blogg och såg vad som hade hänt er beklagar stort stort kram till er något som absolut inte fick hända.

Hur kommer ni nu att göra får du någon hjälp pga 3 mf eller 3:e ma om man nu säger så.

Hoppas verkligen du kommer att komma tillbaks snabbt igen.

Hej!

Har inte varit inne på evigheter men nu säger jag hej till er det var en väldigt tyst tråd om man får säga så.

Hoppas det blir liv igen.

Hur det går för mig ??

Hmm ja jag vet inte själv som sagt.

Har BIM 18/6 och hade stegring på Äl 3/6

Men jag har fortfarande halv stegring på Äl stickorna

Gjorde yttligare en idag sista tack o lov och ja det är så rött man ser båda 2 strecken klart och tydligt.

Har en Cb digital som jag kommer att ta på Tisdag då jag har BIM.       

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

Hej tjejer, hoppas allt är bra med er :) nu är jag gravid i vecka 24, herre min je va tiden springer iväg :p han sparkar och lever rövare varje dag, helt underbart!:) hoppas det tar sig för er andra oxå snart!:)

• Gudinnan
    Åh flickor här växer magarna och vissa har fött och vissa e väldigt nära och några väntar precis som jag
    Ett bra väldigt bra tecken var att mitt HB blodprocent vissade 7,5 jag borde inte vara trött men jag ÄR trött.
    Hmmm vad ligger bakom detta då om blodprocenetn är ok  
  • görabebis
    Gudinnan skrev 2013-06-13 11:46:30 följande:
    Åh flickor här växer magarna och vissa har fött och vissa e väldigt nära och några väntar precis som jag

Ett bra väldigt bra tecken var att mitt HB blodprocent vissade 7,5 jag borde inte vara trött men jag ÄR trött.

Hmmm vad ligger bakom detta då om blodprocenetn är ok  

Hoppas du snart blir gravid om du inte redan är det ;)

Trött är inge kul o va! Jag vet!!
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-06-12 16:18:03 följande:
    Hoppas på + för dig på tisdag!

Rul idag. 14+3 allt såg fint ut. En liten snopp såg vi så jag hsr firat m att köps några små plagg i blått

Åå va kul! Du får göra ett rul till eller? Vi bor ju i samma stad o en vän gjorde rul förra veckan och visade sig då vara i 16+6 så nästa vecka ska hon göra ett nytt :)
  • görabebis
    Sanna890 skrev 2013-06-13 11:12:51 följande:
    Hej tjejer, hoppas allt är bra med er :) nu är jag gravid i vecka 24, herre min je va tiden springer iväg :p han sparkar och lever rövare varje dag, helt underbart!:) hoppas det tar sig för er andra oxå snart!:)

Härligt! Över halva gjort :)) hoppas alla ni som är gravida mår bra!
  • MissKaos

Nej allt syntes perfekt så det blir inget mer. Sugen på 3d ul dyrt nöje men man kan ta med barn tror jag. Vet inte ve msom gör här i stan

görabebis skrev 2013-06-13 12:38:40 följande:
    Åå va kul! Du får göra ett rul till eller? Vi bor ju i samma stad o en vän gjorde rul förra veckan och visade sig då vara i 16+6 så nästa vecka ska hon göra ett nytt :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-06-13 16:11:43 följande:
    Nej allt syntes perfekt så det blir inget mer. Sugen på 3d ul dyrt nöje men man kan ta med barn tror jag. Vet inte ve msom gör här i stan

Kostar 3D i sverige ??
  • MissKaos

Alla ul som inte är medicinskt motiverade kostar

Gudinnan skrev 2013-06-13 16:15:57 följande:
    Kostar 3D i sverige ??

Svar på tråden Solstrålarna